💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se I Underläge

233 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Det sämsta med fuska.se är att medlemmar som tex har mycket inlägg, vart här länge eller liknande drar. de ersätts med nya som oftast inte kommer över 100 inlägg strecket. det är vad jag tycker i alla fall.

Men de som vart här längre var mer personliga, man kände dem bättre och de vart medlemmar ungefär samtidigt. Mycket roligare så.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Helt sant,Fuska.se börjar sakta gå nedåt.

Jag tycker att några modar borde besöka .nu och se vad dem har som inte .se har,och på så sätt kan man utveckla den här sidan ännu mer genom att få inspiration(stavning) från .nu sidan.

EDIT:Cyper du har också varit otrevlig av dig några\flera gånger.

Japp. Jag är otrevlig mot dom omogna och töntiga småbarnen här. Ber dom oftast dra åt helvetti. Men nu när jag hittat Gtasajten så orkar jag inte bry mig om Fuska, det går som sagt i andra hand för mig.

26 Nov 2005

Man behöver inte vara taskig men jag håller med om att det är för många småbarn här.

Nivå 4 · Lärling

dom flesta lämnar nog detta forum för det blir så himla mycket spamm och det ökar bara..

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Jag har aldrig tyckt om fuska . nu, fuska.se tycker jag är mycket bättre, det är bra att folk håller sig till reglerna men dock kunde det behövas lite mer aktiva Moderatorer. Jag tror inte att vi på forumet gör något fel som skulle orsaka mindre besökare. Snarare tror jag att personer inte kommer hit när dom ser att det inte är många här, ingen tycker väll att det är kul att vänta när det finns andra forum proppade med personer som är online.

Vi behöver mer folk hit

Gammal kär medlem

- Xiao-x

Senast ändrad:

Det är ju det hela tråden handlar om i princip. Det beror mycket på att det är yngre medlemmar. Finns 10 åringar här... de kan inte skriva lika bra som de äldre (i genomsnitt) och det sänker kvaliten.

27 Nov 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

Det är ju det hela tråden handlar om i princip. Det beror mycket på att det är yngre medlemmar. Finns 10 åringar här... de kan inte skriva lika bra som de äldre (i genomsnitt) och det sänker kvaliten.

Ska du säga med din elitesvenska =)
Nivå 4 · Lärling

fuska.se har dåligt kvalite i vissa inlägg, men hela .nu sidan är ju av dåligt kvalite, så jag ser ingen andledning till oro

Nivå 5 · Fuskare

Hade jag haft sidan hade jag ändrat reglerna och bannlyst alla som är under 13 år.

Jag vet, nu är jag lite barnslig, men jag hade gjort det.

Nivå 4 · Lärling

vad är det som gör en -13 sämre på spel och utrycka sin åsikt?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Apoca: .se och .nu är inte det enda spelfourmen i cyberrymden vettu ;)

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #72

Det var ett tag sen jag skrev denna tråd. Då kollar vi oss omkring och konstaterar att ingenting har hänt.

Visst, det har vart lite diskutioner men det är fortfarande inte bra.

Vill inte vara taskig på något sätt mot admin, men det är inte bra nu. Det måste du förstå Micke (om jag får kalla dig så). Statistiken går uppåt men kvaliten neråt.

Såg också att du fixat en till Moderator hit. Vi får hoppas på det bästa och se om det kan leda till bättre forum.

Kom igen nu grabbar och tjejer. Vi måste göra något!

29 Nov 2005
Nivå 5 · Fuskare

Tror att Fuska.se kommer att sjunka så långt att det måste stängas ner tillslut. Tråkigt.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Tror du ja,men det finns faktiskt trogna medlemar,i skillnad från dig,som kämpar för fuska.se,alltså dem försöker vara aktiva och allt sånt.

Och jag tycker att det inte finns någon anledning till oroa sig,ifall det börjar sjunka så lågt,då är det bara att ordna ett "kris" möte där man komemr med förslag och allt,som hjälper fuska.se att nå toppen igen.

Nivå 7 · Fuskare

de där med layouten... visste du att man kunde ändra den??

tycker reklam har för mkt grafik... datorn blir seg när man kommer in hos dem... gillar inte heller deras forum

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

de där med layouten... visste du att man kunde ändra den??

tycker reklam har för mkt grafik... datorn blir seg när man kommer in hos dem... gillar inte heller deras forum

Vad pratar du om ifall man får fråga?
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

vad är det som gör en -13 sämre på spel och utrycka sin åsikt?

det brukar vara 13 års gräns på många forum

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men ifall det är ett offientlig forum,hemsida,hur kan man då ha åldergräns.

Luktar lite av diskrimering av detta!

Sånna regler borde inte ens finnas,man borde inte ens tänka på dem.

Det är helt onödiga regler som jag själv inte ser något bra anledning till att man ska införa det,och det finns säker inte ens bra anledningar för att detta regler ska träda kraft.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #79

Men det är bara att inse, de yngre är inte lika begåvade i skrivandet. Det har med att hjärnan inte utvecklats lika mycket och också skolundervisningen. Så är det bara.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men det är bara att inse, de yngre är inte lika begåvade i skrivandet. Det har med att hjärnan inte utvecklats lika mycket och också skolundervisningen. Så är det bara.

visst visst, men det är ändå inte genomförbart med någon slags åldersgräns, det enda som kanske ger 80% skydd är att alla får lämna personnummer, vilket knappast värst många skulle vilja göra. dessutom är det hyfsat enkelt att klura ut ett med korrekt kontrollsiffra, 20% skulle göra det om inte fler.
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.