💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se I Underläge

233 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 2 · Novis

Håller helt med Admin här. Tycker att sidan är bra som den är och att .nu alltid kommer att vara skit, skit och åter skit!

3 Dec 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

man har fuska vip ganska länge så man kan göra rätt så många omröstningar........

Men tänk man bara vill göra en omröstning?

Och Trayton jag håller med dig priset för sakerna i affären är för höga,men det finna säkert en bra förklaring för detta som t.ex att allting skulle vara slutsålt och då skulle det komma in ännu fler klagomål.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

man har fuska vip ganska länge så man kan göra rätt så många omröstningar........

Men jag fattar inte meningen med den här slutsåld-grejen. Den borde bara exictera för hjul.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

Håller helt med Admin här. Tycker att sidan är bra som den är och att .nu alltid kommer att vara skit, skit och åter skit!

Allting kan bli bättre .... Och ingenting är Perfect ....

Nivå 10 · Veteranfuskare

Man borde fylla i regelbundet när det är slutsålt eftersom vad är affären till?

Man ska ju köpa saker därifrån men ifall det är slutsålt nästan hela tiden då blir det ju det tråkigt och sen är det dyrt så man borde göra flera fördelar med affären.

4 Dec 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #126
↗ till inlägget

Konstigt att den har 5 gånger så många medlemmar inne då. Den är populärare, vilket är synd, jag tycker också .se är bättre.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tycker att det är kontsigt att dem har fler inloggade samtidigt än vad .se har.

Jag har besökt deras hemsida några gånger och jag tycker att det är asstråkigt där,speciellt forumet.

Nästan allting är svart och gul och då är temat jätte tråkigt!

Designen är inte särskilt lockande på .nu.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag är bara inne på .nu när fuska.se´s server ligger nere.

Annars är jag aldrig inne där, jag tycker den sidan är tråkig alla spammar och är dumma med varann.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Eftersom dem har sitt forum inbyggt i sin hemsida så räknas medlemmarna med som är inloggade (som bara kollar på fusk) med på den totala.

På fuska.se så är forumet en del och fusksidan en annan.

Men på hela sidan just nu är det 275 pers.

Ganska rejält, och desutom kanske 40 av dessa är medlemmar men kanske inte är inloggade på forumet, utan bara kollar på ett visst fusk.

Så det babblet om att grannsidan har mer medlemmar på forumet är bullshit.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #131

Denna tråd har funnits ett tag nu. Många har svarat, varav admin och moderatorer. Har något hänt hittills? Jag tycker inte det.

Någonting måste ju hända, det är nästan sorgligt lite folk inne här.

5 Dec 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare

jag är alldeles säker på att något skulle hända om man visste;

1. vad problemet egentligen är

2. vad man ska göra åt saken

3. hur man ska göra för att återgärda saken.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #133

Jag tycker det framstod rätt klart i mitt första inlägg. Problemet är att det inte är tillräckligt aktivt, att vi inte har tillräckligt många medlemmar och att det inte är populärt nog. Vad man kan göra är ju att göra om, testa någon nytt. Kanske ny design, nytt system eller dylikt. Mycket hänger på admin, men ni moderatorer kan kanske också göra något. Ni är med och styr här, då borde ni också ha lite ansvar.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Kan ju bara upplysa om att moderators förslag väger så mycket tyngre än en medlems.. Det är Micke som gör förändringarna i det långa loppet.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #135

Jo, jag kan tänka mig det. Men vad är sidan utan medlemmar? Forumet bygger på medlemmar, och medlemmar finns det inte tillräckligt av. Dessutom är ju detta forum delvis till för förslag.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Jo absolut, men det är inte så enkelt att bara byta design eller göra om sidan helt.. Det krävs nog en del tid och micke kanske inte vill lägga ner fem timmar om dagen för att uppdatera sin sida som han knappt tjänar någonting på.. Om han ens tjänar något på att ha sidan.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #137

Men tänk så här, det kanske är värt det. Visst det är mycket jobb, men om han lyckas, vilket han nog gör, så kommer sidan bli mer populär.

Är sidan populär så vill mer personer satsa på den. Det innebär att fler personer väljer att bli VIP. Då tjänar admin pengar istället.

Annars kanske admin kan anlita någon som kan hjälpa honom. En hjälp moderator eller något i den stilen. För som det ser ut nu, så duger detta inte.

Jag hatar att vara negativ, men jag är rädd för att detta är den dystra sanningen. Tänk bara på hur många som har slutat. Det blir inge kul, tänk om fuska skulle behöva läggas ner.

Med andra ord så krävs det uppoffringar från crewets sida för att det ska bli så trevligt som möjligt.

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Finns redan flertalet hjälp moderatorer och sidan har växt över serverns kapacitet därav strulet med servern. Så sidan går definitivt upp. När det gäller kvalite så är det alltid svårt och säga hur det ligger till med det men på fusk/recensioner så har hårdare krav införts. Sedan så är alltid anmälningar bra för att höja kvalite på samtliga saker. Ser ni fel så anmäl så fixas detta till, likaså regelbrott i forumet.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #139

Men om man tar bort inaktiva medlemmar då. Kanske alla som inte vart inne på ett år eller så. Då borde det inte lagga så mycket.

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Grejen är den att väldigt många använder sin användare för annat än forumet. T.ex. finns det användare som har skrivit över 100 kommentarer utan att ens logga in på forumet... Sedan så finns det de användare som återvänder efter ett halvår.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.