💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se I Underläge

233 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men tänk om man har tagit "paus" från fuska.se?

Ifall man tar bort deras konto,då blir det sorgligt för dem.

Men ifall detta har hänt kan man inte mejla dig eller någon moderator för att få tillbaks konton?

Nivå 6 · Fuskare

Om ett konto tas bort så raderas det helt. Inget blir kvar. Så man kan inte bara ta tillbaka det.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #143

Då vart det värre. Men vad ska man göra? Bara jag som ser problem?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Va dåligt!

Jag har ett förslag:Ifall en användare inte har loggat in i ungefär 6 månader då kan Admin eller moderatorerna skicka ett e-post till användarens konto och skriva så här,(t.ex):Ditt konto raderas inom 7 dagar.

Anledning:Du har varit inte varit aktiv dem senaste 6 månaderna.

Ifall du vill ha kvar ditt konto,se till att logga in och mejla till Admin eller någon Moderator och förklara.

Fuska.se\\

Bara ett förslag!

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #145

Jo, kanske. Men det kan alltid bli missförstånd. Blir nog inte bra att ta bort någon i alla fall.

10 Dec 2005

Det finns medlemmar som blivit medlem bara för att kunna spela i fuska.ses onlinespel, men inte skrivit något i forumen. Är det förbjudet för dem att vara medlemmar då?

Bara man visar att man är aktiv, det behövs inte vara inom just forumen, så behövs man inte stängas av.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men man måste logga in förts för att kunna spela och då står det att att man har loggat in och då kommer konton inte att stängas av.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #148
↗ till inlägget

Det finns medlemmar som blivit medlem bara för att kunna spela i fuska.ses onlinespel, men inte skrivit något i forumen. Är det förbjudet för dem att vara medlemmar då?

Bara man visar att man är aktiv, det behövs inte vara inom just forumen, så behövs man inte stängas av.

Du kanske ska veta vad du pratar om innan du uttalar dig. Vem har sagt att någon ska stängas av?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Man stängs inte av, men om konton kommer att raderas så kommer man ju inte kunna spela spel, för efter ett tag kommer kontot att raderas.

11 Dec 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare

men går det inte att fixa stats på hela sidan, räknas det inte om man är i spelhörnan eller huvudsidan är det väl en sak men annars kunde man väl ta bort de inaktiva om man varnar först och ber dem logga in om kontot ska finnas kvar.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

men går det inte att fixa stats på hela sidan, räknas det inte om man är i spelhörnan eller huvudsidan är det väl en sak men annars kunde man väl ta bort de inaktiva om man varnar först och ber dem logga in om kontot ska finnas kvar.

Ungefär som jag sa,att man ska mejla dem innan man tar bort konton,typ enda lösningen som finns!
Nivå 5 · Fuskare

Det är sorgligt att ingen vill göra något åt sidan. Fuska kommer att tappa mer och mer medlemar, tillslut finns det inga alls här. Sen, är det bara jag som tycker att sidan är jävligt seg ibland?

Ochså ganska störande att inlägg som ingen skrivit I försvinner efter någon månad.

Om man låter dom vara kvar kanske det blir mindre av samma trådar. Då kan folk

börja andvända sökfuntionen.

Vad jag själv tycker är det sjukt att man ska ha en klistrad tråd eller ett ''viktigt meddelande'' I nästan varje forum för att medlemarna ska följa reglerna hyffsat, D.v.s bara bryta reglerna så folk blir irreterad.

Sen så varför inte bli skarpare när det gäller trådtitlar?

Om man inte skriver en bra trådtitel kan man låsa tråden.

Är det nån/några som spammar eller floodar så bör dom bli bannade I 2-3 veckor. Beror på hur mycket man skriver och vad man skriver.

Skulle vara lite tråkigt om forumet som admin har jobbat med måste stängas (inte för att jag bryr mig) ner p.g.a att det oftast ger ett dåligt intryck direkt då man ser alla låsta trådar och hur dom är gjorda och hur medlemarna har formulerat inläggen.

Ju hårdare man är på reglerna desto mer respekt får moderatorer och adminer. Därefter får ochså reglerna mer respekt. Sluta med daltandet till att börja med.

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

blir det då bättre av att alla hoppar av för att de får varningar?

visst är sidan seg och laggar ganska ofta. hade det funnits pengar hade vi haft en ny server för länge sedan, i väntan får vi försöka spara ner genom att t.ex. ta bort skin och onödiga funktioner.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Håller med om att det blir segt ibland

↗ till inlägget

Nej, stängas var nog fel ord. Kunde inte hitta på bättre just då.

Det har funnits prat om att man bör skriva exempelvis 100 inlägg, annars är man "passiv". Det var det jag menade, när jag sade att vissa aldrig skriver något i forumen men ändå är jätteaktiv på hemsidan.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #156

Det är ju i princip forumet som är hemsidan. Det är här alla medlemmarna träffas och diskuterar spel. Forumet är enligt mig det allra viktigaste.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är ju i princip forumet som är hemsidan. Det är här alla medlemmarna träffas och diskuterar spel. Forumet är enligt mig det allra viktigaste.

Sant,utan denna forum skulle Fuska.se i princip inte ens finnas.
Nivå 9 · Veteranfuskare

jodå det tror jag... undrar om inte huvudsidan är den största delen i alla fall, men jag besöker den då nästan aldrig. men de som inte är medlemmar här utan bara vill ha ett fusk till ett spel besöker nog bara huvudsidan och det ganska sällan. bara när de vill ha ett fusk. vi däremot besöker denna sida i princip varje dag (iaf jag). så visst är det en viktig del som är värd att satsa på men det är nog inte den största.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Du har rätt ,eftersom det är ju helt klart att man satsa på forumet eftersom man vill ju behålla medlemarna,men sen när det kommer till gäster,då gäller det första intrycket alltså huvudsidan och då kan det leda till nya och aktiva medlemar.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #160

Själv besöker jag bara forumet nu förtiden. Men varken forumet eller huvudsidan har tillräckligt hög kvalitet enligt mig. Det skulle behöva fixas lite. Eller snarare ganska mycket.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.