mr.best Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 hur lägger man upp sidor men det web hotelet du använder???,aså hur skickar man upp sidor på WEB8K??,jag vill gjärna ha svar på det..eller vänta en fråga till,är det lätt och gratis eller lätt och kostar eller svårt och kostar eller svårt och gratis?,ge mig också lite fakta om web8k..snälla lås inte tråden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Men, Men! Har Admin fixat webbhotel nu för först var det nåt annat men det står ju än banner! Nu hänger jag inte med, Berätta Admin vad som hänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Vi ligger på tillfällig server, en ny är beställd av vår sponsor och vi kommer upp på den inom 2 veckor enligt sponsorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 hur lägger man upp sidor men det web hotelet du använder???,aså hur skickar man upp sidor på WEB8K??,jag vill gjärna ha svar på det..eller vänta en fråga till,är det lätt och gratis eller lätt och kostar eller svårt och kostar eller svårt och gratis?,ge mig också lite fakta om web8k..snälla lås inte tråden!! Man kan inte skicka upp på den, man kan inte betala. Det är en tillfällig server för bara fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ok, =( jag som hade tänkt att ftpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.