Dezen Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Var hittar man Latias/Latios efter att man har valt vilken man vill hitta och så? Och kan man fång mew utan att skicka in spelet någonstans? Tacksam för svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas-emil Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 efter att ha klarat ligan ska du titta på tv:n hemma hos dig.då får du välja röd eller blå. sedan kan du fånga EN av dem. mew kan man sinte fånga utan att skicka in till cn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 men VAR hittar man den man har valt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoshie Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 men VAR hittar man den man har valt? Överallt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Jo men ett litet tips om hur amn ska hitta han då.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Jag har haft latios Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 skiter väll jag i... :P ne srry men jag vill ha svar inte en liten nisse som kommer och tjatar när jag har din msn.. (tror jag`om min aning stämmer med avan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoshie Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Du ska leta i gräs välj bara nått! När du mött en av dom och om den kommer undan ska du titta i pokedexet och se vart den är och flyg sen dit... Jag säger bara att det är svårt på det sättet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 jag har ju fångat latias (tror jag eller va det latios) på ruby.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 jag har ju fångat latias (tror jag eller va det latios) på ruby.. COOL :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg