Hoppa till innehåll

Mario 64 Ds


xingfu150

Rekommendera inlägg

mario 64 ds behöver jag hjälp med...... jag har 126 stjärnor men hittar inte fler! jag undrar hur man får stjärna `` snowman´s lost his head stjärnan på banan cool, cool mountain``! pluck the pirahna flower på banan tiny-huge-island. och stjärna 3-5 på tiny-huge-island ochså!! snälla snälla snälla hjälp mej!!!

 

jag glömde......... jag hittar INGA fler stjärnor än 138 när jag räknar! kan ni berätta några ``castles seckret stars``? jag har den med luigis dörr i spegel salen mm... hjälp......................

Redigerat av xingfu150
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

hej du!!jag e en liten mario nörd som ska hjälap dig...på snowman lost hes head ska du hitta huvedet som fins i närheten av den lilla pingvinen i början.prata me huvudet och han kommer att rulla efter dig när du åkar der för is backen.på pluck the pirahna flower ska du döda alla blomorna som biter eller skuter eld.de finns 2 secret stars i marios...luigis och warios tavla..warios tavla finns i spegel rumet..du ska ta en flower power me luigi och hopa in i warios tavla..jag har 149 stjärnor :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur får man luigi och wario igenkligen??? har 83 stars och har inte hittat dom än, Luigi vet jag vars han är, men det värkar som om jg måste ha wario för det, lite help please?

 

Du måste gå till slotts trädgården ochslå ett stort spöke oc få ut en buratt ta sig in i genom att stå nära den.

du måste vara Mariopå den banan och klara fram till stjärna 5.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...