Gäst 0012 Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 vad har ni för legendariska pokemon säg också om sapphire o ruby och vilka lv alla mina är på lv 9999999 jag har den bästa gameshark som min kompis låna den till mig den är bra mewtwo moltres zaptoz articuno jag har haft en guld mew celebi unown entei raikou suicune lugia ho-oh har alla på lv 999999 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Man är ingen seriös spelare om man har Gameshark. Hur kul kan det vara att fuska och hoppa över allt? Då är det ju ingen mening att ha spelet. :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Man är ingen seriös spelare om man har Gameshark. Hur kul kan det vara att fuska och hoppa över allt? Då är det ju ingen mening att ha spelet. :!: Jag håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 han kanske redan har klarat spelet? /V / / l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 han kanske redan har klarat spelet? /V / / l Men då kan han göra NEW GAME. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Det gör jag nästan alltid när jag klarar ett Pokémonspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 mm jag hade klarat spelet så kom han med gameshark så fick jag alla pokemon på lv 99999 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cartman Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Ni vet väl att man har klarat av spelet när man har ALLA Pokemon då får man ett diplom som undertecknad har 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Japp, det visste jag. Min kusin har fått ett sånt en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Man är ingen seriös spelare om man har Gameshark. Hur kul kan det vara att fuska och hoppa över allt? Då är det ju ingen mening att ha spelet. :!: Jag håller också med... jag menar, trots allt så har man kämpat så med att träna sina Pokémon... om det går så fort, så är det ju tråkigt, helt enkelt! Man köper väl inte ett spel bara för att fuska, va? By the way, kul att "ses" igen, MegaMartin! Länge sen! :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 Japp, det visste jag. Min kusin har fått ett sånt en gång.Jag har också fått den en gång också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Håll er till tråden! Jag har: Mewtwo Articiuno Zapados Moltres Lugia Unown Tyranitar Dragonite :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg