Orpon Skrivet 18 November 2005 Rapport Skrivet 18 November 2005 Jag ör på en ö som heter typ, bird peak island lr nåt, och jag ska hämta en kartbit där,men det är ett galler för porten, hur öppnar man den? :blink:
Orpon Skrivet 18 November 2005 Författare Rapport Skrivet 18 November 2005 Jag ör på en ö som heter typ, bird peak island lr nåt, och jag ska hämta en kartbit där,men det är ett galler för porten, hur öppnar man den? :blink: HJÄLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
Gäst Skellington Skrivet 18 November 2005 Rapport Skrivet 18 November 2005 Du ska ta ett päron och kalla på en mås. sen ska du flyga upp på berget och aktivera en knapp
Orpon Skrivet 18 November 2005 Författare Rapport Skrivet 18 November 2005 Du ska ta ett päron och kalla på en mås. sen ska du flyga upp på berget och aktivera en knapp TACK!!!!!det är väl dom bitarna man ska ha för att hitta thriumph grejen? :)
Shadowbeing Skrivet 21 November 2005 Rapport Skrivet 21 November 2005 Du ska ta ett päron och kalla på en mås. sen ska du flyga upp på berget och aktivera en knapp Nu menar väl du den som det är eld runt? Alltså kistan med eld runt... På den han menar finns det en vit kristallknapp på varje fågelbo som man ska åka på med måsen... Ön du menade ligger ju typ hela kartan ifrån den han menade.... Din ligger längst åt väst typ och hans åt öst....Aja, tror han har löst problemet redan.... :(
Gäst Skellington Skrivet 21 November 2005 Rapport Skrivet 21 November 2005 Du ska ta ett päron och kalla på en mås. sen ska du flyga upp på berget och aktivera en knapp Jag sa ju det <_<
Gäst Skellington Skrivet 6 December 2005 Rapport Skrivet 6 December 2005 (redigerat) :lol: DET ÄR JU LÄTT :lol: Du kanske tycker det, han kanske tycker att det är svårt Redigerat 6 December 2005 av Quazar
Rekommendera inlägg