luigi_rockar Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 När jag ska spela ett spel (i detta fall Zelda collectors edition) så står det att det inte går att spara. Jag har hur mycket plats som helst i kortet (typ) Om jag ska köra nått av spelen däri så står det att jag inte kan spara igen. Det står att det krävs en file och 27blocks eller nått sånt är det mycke? eller är det nått som är snett? det kan man väl l ha men spelen kan vara rätt STORA :? Skriv inte så j*******la mycket skit!!!!!!1! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 f*n v de e många som har collectors edition då,e alla medlemmar i club nintendo eller nåt?ja får mitt ex också snart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 d beror på hur många blocks du har, jag har 59 jag har 128 blocks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 f*n v de e många som har collectors edition då,e alla medlemmar i club nintendo eller nåt?ja får mitt ex också snart... nä, jag är inte med i club nintendo jag fick det tillsammans med mario kart dubbel dash när jag köpte gamecubet u know ;) (zelda äger ju klart man måste ha det då ju :) ) tack för alla svar jag fått också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Jag har köpt ett minneskort på 251 blocks nu... Så nu behöver inte jag radera spel längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 wow....ja har 185 block ledit+59 i reserv.lollolilolol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 wow....ja har 185 blocks i mitt stora minneskort. ledit+59 i reserv.lollolilolol Jag har lite mer än 185 blocks. Och sen så har jag också ett litet minneskort ui reserv som du har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg