Desu Skrivet 18 November 2005 Rapport Skrivet 18 November 2005 (redigerat) asså finns det ingen annan online mod än mta som redan har fixat san andreas online för min kopierade vice city har fuckat i hop totalt(ops sorry man fick ej posta olagligt sorry men san andreas har jag skaffat lagligt i alla fall) så nu kan jag bara ha mitt eget ärligt köpta san andreas p.s gissa hur mycket jag köpte san andreas för? :cool: jag skulle as gärna spela san andreas online då skulle man kunna åka i glenn park och döda ballas gubbar med sina polare :medieval: Redigerat 18 November 2005 av girder
Gäst KNUTTE Skrivet 20 December 2005 Rapport Skrivet 20 December 2005 fattar ej frågan kan du ta det lite tydligare
Desu Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Skrivet 29 December 2005 strunta i det problemet e löst ar fåt lite san andreas online känsla med GTA rumble men MTA kommer att äga allt :D
Emjol Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Skrivet 19 Oktober 2006 vilken är bäst av dom och vem är minst i mb :( :blink: :o
Rekommendera inlägg