OmenChild Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Har Norton antivirus mm 2005 och nyss så fick jag 2 trojaner som jag inte kan få bort vad kan jag göra då?? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Få panik. O skaffa Ad-Aware Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Googla på trojanens namn.. t.ex "How to remove trojannamn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 19 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Dugger det inte att bara skaffa Norton 2006? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Gör som detta. Ladda ner,Microsoft AntiSpyWare,The Cleaner och Ad-Aware. SEDAN norton 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 19 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Ok men det behövdes inte installerade Norton 2006 så var dom borta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 19 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Ok men det behövdes inte installerade Norton 2006 så var dom borta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Men,om det råkar komma en till trojan,var redo. Ladda ner dom där antivirus programmen och köp Panda Titanium Antispyware (Finns i svenska!) Jag kan skicka länkar till vissa av dom. Ad-Aware Microsoft AntiSpyWare (Heter snart Microsoft Defender!) Panda Titanium Antispyware 20-dagars Test Version Köp Panda Titanium Antispyware som jag gjorde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Hahaha, om ni använder norton får ni väll skylle er själva att ni får virus. Norton är skräp, skaffa en bra firewall och ett bra antivirusprogram istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 f-secure funkar bra...har inte fått ett enda virus me de ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 NOD32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 (redigerat) Hahaha, om ni använder norton får ni väll skylle er själva att ni får virus. Norton är skräp, skaffa en bra firewall och ett bra antivirusprogram istället. Skulle nyss skriva något sådant, men orkar inte få massa frågor om antivirusprogram. Och annars så skulle jag rekommendera NOD32 och Outpost, drar inte så mkt minne heller.. Redigerat 20 November 2005 av kalle4709 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.