Hoppa till innehåll

Fick Nyss 2 Trojaner På Min Dator!


OmenChild
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo, som Mujo och alla andra säger...Norton är totalt värdelöst..eller inte totalt, men nästan!

 

 

Har bara använt det en gång...windows började bete sig lite märkligt...hmm...

Fixade Panda Titanium och vad hittade det...30+ virus som Norton tydligen inte såg.

 

 

Men, men...lever du efter "det man inte vet, lider man inte av"-mottot, så är Norton programmet för dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Egentligen finns det inget virusprogram som är bäst. Det finns många bra men inte någon som är bäst.

 

Använd Norton, Avast, Kaspersky, McAffee eller vad den heter och XoftSpy.

Dem har iallafall jag.

 

Om du har alla de programen jag nyss nämnde så kan jag garantera dig en fläckfri dator. Inga spyware/adaware eller trojaner kommer in. Om du på något sätt skulle råka få ett virus fastän du använder de program jag nämnde så ska jag personligen dunka huvudet genom datorskärmen när den är på.

 

 

Jag tror inte att det går att få dem gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Egentligen finns det inget virusprogram som är bäst. Det finns många bra men inte någon som är bäst.

 

Använd Norton, Avast, Kaspersky, McAffee eller vad den heter och XoftSpy.

Dem har iallafall jag.

 

HAHA j*vlar va onödigt , de räcker me ett virus prog och ett spyware prog....

alla dom där skulle sega datan totalt,,

 

Nod32 och Spyware doctor e bra ! o rättare sagt använd inte norton för de suger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Egentligen finns det inget virusprogram som är bäst. Det finns många bra men inte någon som är bäst.

 

Använd Norton, Avast, Kaspersky, McAffee eller vad den heter och XoftSpy.

Dem har iallafall jag.

 

HAHA j*vlar va onödigt , de räcker me ett virus prog och ett spyware prog....

alla dom där skulle sega datan totalt,,

 

Nod32 och Spyware doctor e bra ! o rättare sagt använd inte norton för de suger.

 

Kanske segar ner andras datorer men inte min. Ja har alla virus programen jag nämnde och jag laddar ner en film på typ 700 MB på 2 timmar. De e 350 mb per timme då. Så det funkar för mig, sen om du kör med 0.5 mbit/s och har windows 2000 så e de inte mitt fel.

 

DET FINNS INGET VIRUS PROGRAM SOM E BÄST. SÅ ENKELT E DE.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...