Gäst YoTo Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag lägger in ett fusk sen kommer det aldrig upp, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag lägger in ett fusk sen kommer det aldrig upp, varför? Dom måste ju kolla igenom fusken först så du inte lägger upp nått konstigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Det tar ett tag att få upp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Men när jag skicka in mitt fusk sa dom jämt att jag hade fel e-mail fast det var den rätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Vette tusan ifall de e nå fel på de eller så har han inte accepterat de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Har varit segt på senaste och kommer att fortsätta vara det den kommande veckan. Först när ni ser att sidan börjar komma upp som den var innan, med banners osv så kommer vi börja lägga in fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ok jag undrade också varför det aldrig kommer nya fusk... Ok vist det har kommit en hel del nya men det har inte kommit så många nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Men det är et giltigt fusk som jag jobbat lite på. Efter två veckor kommer det inte in = förvirrande men jo, nu förstår jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det går bra för mig jag har skickat in till pokemon spelen mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.