Hoppa till innehåll

Pokemon Emerald

Gäst Andreasswf

Rekommendera inlägg

Gäst Andreasswf

Tja jag undrar antingen hur man får surf eller vad jag ska göra näst.

Jag har klarat fjärde gymmet med hon eld tjejen och smashat stenar åt en kille som gillar en tjej och nu e ja såååååå fasst.

Så hur får man surf eller vad ska jag göra?

svara båda snälla :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Precis rätt Yoshie! Sen ska man surfa till M.T Pyre om jag inte minns fel...

man åker till sin pappas gym sen så ska man klara av han sen går du ut ur gymet sen går du till vänster till huset brevid gymet där går du fram till en gubbe sen får du surf :medieval: :gitarr: :kung:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter du fått Surf ska du gå till den där bryggan och hoppa i vattnet men du måste lärt en av dina pokémon Surf . Sen surfar du neråt så kommer du möta massor av tränare ( vilket är bra för dina pokémons lv ) . Surfa så långt du kan ända tills du kommer till Slateport City/Town ( kommer ej ihåg -.-' ) sen ska du till Mauville City och gå till höger där ser du vatten du ska surfa över det till andra sidan sen bara fortsätta där tills du kommer till ett stort hus där du möter Team Aqua efter det får du en Pokémon , Castform . Sen ska du ut ur huset och över bron där kommer du sen möta din rival . När du besegrat honom/henne får du Fly och sen fortsätter du tills du kommer till Fortree City . Orkar ej förklara så mycket mer men du ska surfa till M.T Pyre lite senare .

Redigerat av Nitedo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...