Eric_H Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Hej :). Jag har några frågor angående Emerald: 1. Jag har precis klarat Pokémon Ligan och blivit Champion. Jag är i Battle Frontier men när jag ska gå in i en grotta där jag tror att Groundon men där är det en höjd som lutar uppåt. Hur kommer man upp där. 2. Det finns en till grotta i Battle frontier i vattnet men man kan inte surfa dit! Jag tror att Kyogre finns där men hur kommer jag in. Jag vill gärna att ni svarar på åtminstonde en av frågorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoshie Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 1. Groudon kan du bara fånga om du flyger till Weather Center och pratar med en gubbe framför en dator. Då säger han på vilken route Groudon finns på, sen när du flygt dit så letar du lite på routen tills du ser en grotta(jätte lätt att hitta). 2. Samma sak med Kyogre men gubben säger först vart Groudon finns! Good Luck! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 var ligger weather center? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoshie Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Nära Fortree det där huset du mött Team Aqua! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 (redigerat) TacK!!! HJÄLP IGEN!!! HAR NÅGON ETT TIPS PÅ HUR MAN FÅNGAR GROUDON!? SNÄLLA HJÄLP!!! Redigerat 20 November 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoshie Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Varsågod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Hur fångar man Groudon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoshie Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Med boll eller hur man kommer dit? Aja ja säger iallafall båda då :visslar: Du ska gå in i grottan som jag pratade om förut. Du fångar honom med Ultraball helst men de är svårt ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Har du något tips på hur man fångar honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoshie Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Du ska skada honom så han bara har 1 hp kvar annars är det bäst att söva honom. Men man brukar fånga honom på andra ultraballen om man skadat honom rejält. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 1 HP? hur ser man när han har ett HP? Jag undrar om man inte dödar honom innan han har ett hp. Men vilken Pokemon ska jag ha framme. Jag brukar ha framme Rayquaza. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoshie Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Jag brukar se ett hp på honom. Skada honom tills han bara har en liten prick kvar. Ibland har han 2 hpn kvar men de e ju ungefär lika bra. Du ska helst ha en pokemon som kan en vatten attack, men inte så han svimmar på en gång. Spara spelet innan du möter honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg