Yoshie Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Jupp! Men träna gärna din oddish till den utvecklas till glom sen ger du den grass stone om du har en så utvecklas den till vileplume. Du ska helst träna den till lv 65 eller 70 då slår den kanske Groudon. Jag önskar dig lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Tack. Mycket träning. Men det är bara bra :evil: v.s :) winner is :). Om du undrar vad det var så betyder det att jag är glad för svaret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoshie Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Ingen orsak ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 1 HP? hur ser man när han har ett HP? Jag undrar om man inte dödar honom innan han har ett hp. Men vilken Pokemon ska jag ha framme. Jag brukar ha framme Rayquaza. Om du har Sceptile kan du ju använda False Swipe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 (redigerat) Jag använder Rayquaza. Men nu är det för sent att fånga Groudon. Jag håller på med kyogre men den är helt omöjlig att fånga!!! Kan någon hjälpa? Yoshie jag har en till fråga: Har du något tips på vilket sätt man ska fånga Kyogre på? Den gör aldrig Rest och när den har så lite den kan ha (så mycket som jag kan skada den utan att den svimmar) så funkar inte min Ultra Ball!! Jag provade med Net Ball för den är effektiv mot vatten typer men den funkade inte heller :(. Jag tror att den hade 5-8% hp kvar. Men har du något tips på vilken Pokémon jag ska använda som gör att den har 1-2 hp kvar? Redigerat 21 November 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 En ultra boll hjälper inte du får använda många... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Men kag har kört Ultra Bollar tills jag har 5-10 men då så gör Kyogre en Double Edge så att den får en "wild Kyogre is hit with recoil" så att den svimmar av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 söv den och massa sånt och använd pok'eboll ulltar boll great ball ultra boll och lite så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Hej :). Jag har några frågor angående Emerald: 1. Jag har precis klarat Pokémon Ligan och blivit Champion. Jag är i Battle Frontier men när jag ska gå in i en grotta där jag tror att Groundon men där är det en höjd som lutar uppåt. Hur kommer man upp där. 2. Det finns en till grotta i Battle frontier i vattnet men man kan inte surfa dit! Jag tror att Kyogre finns där men hur kommer jag in. Jag vill gärna att ni svarar på åtminstonde en av frågorna. Om du vill komma till grottan så får du leta runt lite på ön tills du hittar ett konstigt träd,vattna det med vattenkannan så möter du en pokemon(som jag glömt namnet på).När du har fångat den så kan du bara gå förbi där pokemonen nyss varit och du kommer ut till vattnet fortsätt bara tills du kommer till den där grottan som du pratade om! PS. Kyogre finns inte där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jag vet det. Men en vattenkanna? Var finns den? Ps vad är det i grottan då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Vattenkannan finns i blomaffären,snacka med en tjej och hon ger dig den. Ett annat sätt(inte lika bra) är att parylysera den och förvira den,antingen slår den sig själv eller atteckerar den inte.Om paralyseringen har läkt använd en Sleep Powder och om den har lite liv kvar,använd False Swipe så du inte tar dö på den.Om förvirringen har läkt använd förvirrings förmågan igen. Äntligen tillbaka efter sin långa rast,fick en varning som souvernier,ville inte ha den,men var värd den. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Bra men har du nån pokemon som kan sleep powder eller sing? DET ÄR BÄST. :bah: :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg