Gäst jocke2004 Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Jag bryr mej, inte, det är ju om hundra år, och då är jag död, om jag inte slagit världsrekord, som äldst, genom tiderna.;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 den dagen den sorgen :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jag bryr mej, inte, det är ju om hundra år, och då är jag död, om jag inte slagit världsrekord, som äldst, genom tiderna.;p det finns folk som har blivit äldre än 110 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jaa, men då är ju jag 120, och världsrekordet är 116, av Kamato, Hongo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Tja, ingen större nyhet. vart inte så förvånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Men någon MÅSTE ju hindra detta snabbt!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jaa, men då är ju jag 120, och världsrekordet är 116, av Kamato, Hongo. Rekordet kommer säkert att höjas i framtiden,det kommer kanske vara du eller jag eller någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jaa, men då är ju jag 120, och världsrekordet är 116, av Kamato, Hongo. Kanske det finns "evighets piller" då... Vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Jaa, men då är ju jag 120, och världsrekordet är 116, av Kamato, Hongo. så du är 20 år nu alltså... troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Men någon MÅSTE ju hindra detta snabbt!!!!! varför, det är bara att acceptera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Han(jocke2004) är ung. Dödsångest vet ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 22 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Jag bryr mej, inte, det är ju om hundra år, och då är jag död, om jag inte slagit världsrekord, som äldst, genom tiderna.;p Tänk på dina barn eller barnbarn, de kommer att lida pågrund av att du inte bryr dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.