Fusion Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Just nu har man inga resurser till att åka till Mars, så det kommer nog at ett tag tills man uppfinner något som gör att människor kan leva där...eftersom man inte leva med dräkter...och syret kommer ju att ta slut...men vem vet, man kanske uppfinner något som löser dessa problem. Bobby Orr: Det är ungefär 50 år kvar, tror inte att det är långt tid fram tills dess, med tanke på att vi har stort behöv av naturresurser.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Tja, cirka 100-200 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 jag tror iaf att dom kommer klara det på något sätt hoppas iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 The earth is history lets all go to the moon. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Hellre Mars isåfall, månen, hmm, ingen luft, ingen atmosfär, och troligtvis ingen vätedioxid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) någon har googlat ser jag :rolleyes: Redigerat 7 Mars 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 You're talking to me?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Själv tror jag på det! men bara delvis! tur att man är död vid den tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 10 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Japp, men kan ju ändå försöka hindra det, för det blir ju ens barn eller barnbarn som istället råkar ut för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Människosläktet går under om cirka 100 år. Forskare har kommit fram till det genom att studera våra utsläpp och övrig miljöförstöring. När ozonskiktet krymper kommer det att bli mycket varmare och då kommer polarisarna att smälta, och då kommer länderna i närheten att dränkas. Runt ekvatorn blir det öken, så där går det inte heller att bo. Man kan säga att stora delar av människosläktet kommer gå under om 100 år om inget görs mot miljöförstöring fort. Detta är ingen överdrift. I bästa fall lever vi tills 200 år framåt. människorna kommer nog att komma på något som kan stoppa det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 100 år? Jag skulle tippa på en cirka 10-15 år. Anledning: Sydpolen och nordpolen svämmar över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 100 år? Jag skulle tippa på en cirka 10-15 år. Anledning: Sydpolen och nordpolen svämmar över. Om världen skulle gå under så skulle det nog kunna vara en orsak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.