Merimi Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Ja,septembers nya album: Inorbit Jag kan inte få musiken från skivan! Dessa fler/mappar finns. Jag har kollat alla. PICS VIDEO autorun.ini Destkop DB Destkop DF Launch.exe launch.pet looking.htm start.htm satellites.htm --------------------- Kan någon hjälpa mig? Jag kan se och spela musiken med min DVD Spelare,men jag kan inte få musiken från den till datorn. Snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 är kanske en kopieringsskyddad skiva av något slag...? prova gå in i media player eller liknande och ta kopiera musik från skiva eller vad det nu heter. har du tur kanske du får upp något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 22 November 2005 Rapport Dela Skrivet 22 November 2005 Nej, det är inte copyrightskydd. Det är en så kallad Split CD. Den har både ett Dataläge och Audioläge. Eftersom den är splittad är all Audio dold. Skaffa bara ett program som t.ex CDeX eller möjligtvis Audiograbber, så kommer både musiken och dataspåret att synas...färdiga för rippning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.