Neldemo Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 varför bryr du dig din lilla apa ? :P Så pratar man inte till folk din dumme tampongtomte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanniz_Puzz Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Hur gör man så att det blir Jul, påsk eller Halloween ? Det är sjukt att jag inte fattar :/ asså man måste köpa en öppen spis en jul gran å massa skit så kommer jultomte:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 varför bryr du dig din lilla apa ? :P Tampongtomte ? ^^ , haha kuul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jag har julpaketet men jag kör alldrig tyvär <_< Men du kan ju prova att skaffa massor av juliga saker. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 KAN NÅGON FÖRKLARA FÖR MIG OM 30 PERSONER HAR TITTAT PÅ INLÄGGET HUR KAN INTE EN ÄNDA FÖRKLARA FÖR MIG HUR MAN FIRAR JUL ? :P Man kan fira Nyårsafton om man trycker på telefonen sen fest.. sen Nyårfest.. Jultomten kommer ofta när man har Nyårsfest.. Vid 12-slaget brukar det komma en Baby som dansar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 tomten kan inte komma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 man kan ju låssas med dom andra högtiderna tomten kan inte komma och du tomten kan visst komma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
josefine?! Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 hej! jag har julpaketet och nattliv samt student liv...... men vad är det som inte funkar???? att installera det eller att ¨få på det?? :blink: annar så när man installerar det så är det bara att sätta i skivan och sen är det installerat och sakerna har kommit men jag förstår mej inte på huuuur det blir halloween eller jul.... kanske efter en tid så kommer det ett meddelande typ att "gör dej redo för jul och köp julklappar om 3 dagar är det julafton" ;) :visslar: eller nåt sånt...rt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) KAN NÅGON FÖRKLARA FÖR MIG OM 30 PERSONER HAR TITTAT PÅ INLÄGGET HUR KAN INTE EN ÄNDA FÖRKLARA FÖR MIG HUR MAN FIRAR JUL ? :P 1.Skriv inte i caps. 2.Var inte så otrevlig. 3.Ha tålamod. 4.Jag har inte en aning. Josefine: 1. Använd inte så många smileys 2.Lär dig svenska 3. Försök inte ha röd text .m.m om du inte vet hur man gör. Redigerat 18 Mars 2006 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 jag har julpaketet fast jag tror inte man kan göra julafton mer än att köpa en gran, göra en tomte å köpa lite paket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Asså det snöar inte och så vidare vill du ha jul afton lägg ut lite julsaker och fire nyårs fest kan du arengera via telefon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 lol julpaket suger ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg