msxmsx Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 Ska jag köpa GTA Double Pack även om jag har GTA Sa , känns lite dumt men på ett annat sett vill man ha det ändå så vad tycker ni ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woozie_92 Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 gta:sa e la inte med i dp? bara gtaIII o vicecity,rekomenderar dom fast trean e inte så bra de känns så stelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 24 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Jag vet att inte GTA SA är med Dp men jag undrar om jag ska köpa dp även om jag har san andreas :) Jag undrar blir man inte less på alla saker som inte går att göra på gta vc och gta 3 som man kan göra på sa Ir? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Vet faktiskt inte,ifall du har klarat SA,då kanske du kan köpa DP. Men jag har iallafall fastnat i Gta3 <_< . Men San andreas har jag klarat. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Nja vice city är ju kul men gta 3 är jätte dåligt, men om du vill köpa något gta spel så köp bara Vice City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 kop dp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg