Dezen Skrivet 21 November 2005 Rapport Skrivet 21 November 2005 Mina kompisar e skit jobbiga och säger att spelen blir skit fula som ps1 när man spelar deem på x-box 360 och inte har Hd-tv men detta är väll ändå inte sant? det e väll bara stöd för HD-tv väll?
von kluth Skrivet 21 November 2005 Rapport Skrivet 21 November 2005 Mina kompisar e skit jobbiga och säger att spelen blir skit fula som ps1 när man spelar deem på x-box 360 och inte har Hd-tv men detta är väll ändå inte sant? det e väll bara stöd för HD-tv väll? Den är gjord för HdTeve apparater men den kommer att äga i alla fall även på vanliga maskiner, ty nästan ingen har ju en HDTeve.
Dezen Skrivet 21 November 2005 Författare Rapport Skrivet 21 November 2005 TAck för svaret nu ska man bara få kompisarna att hålla kärft för det e det enda dom tjatar om nästan dem e as kaxiga...
Rallypacker Skrivet 21 November 2005 Rapport Skrivet 21 November 2005 Ja, du kan ju tillägga att dom kan ta reda på riktig fakta innan dom säger saker dom inte vet ett skit om.
Triforceh Skrivet 22 November 2005 Rapport Skrivet 22 November 2005 Det blir absolut inte lika snyggt som på en HDTV, men det är la ok ändå. Ser fram emot att spela på min HDTV här hemma :)
Gäst Hagsten Skrivet 23 November 2005 Rapport Skrivet 23 November 2005 Mina kompisar e skit jobbiga och säger att spelen blir skit fula som ps1 när man spelar deem på x-box 360 och inte har Hd-tv men detta är väll ändå inte sant? det e väll bara stöd för HD-tv väll? asså grafiken på call of duty 2 på pc tycker dom flesta e bra,men på 360 e de helt överlägset!! ^_^
Rekommendera inlägg