Evenstar Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Skrivet 19 Januari 2004 När man har tagit sig igenom en skog inte så långt bort från Fylke så kommer man från till värdshuset Den stegrande ponnyn. Sedan går man vidare och kommer till ojämna slätter. Det finns öppningar in i kullarna. Dessa öppningar leder till "gruvor" där väntar skellet som man måste slå. Lång inne bland gråttorna så är en dörr blockerad, men det finns det håll i väggen. Nu är frågan. Hur kommer jag genom? Eller är det en annan väg jag ska ta?
ellac Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Skrivet 7 Oktober 2005 Det är tom bombadils hus och inte stegrande ponnyn.
Th3 Sh@dow Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Skrivet 11 Oktober 2005 han menar att han är i grottorna då har man gått förbi toms hus.. du måste typ ha reeds eller nåt sånt och "lägga" i hålet
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Skrivet 12 Oktober 2005 jag tror att det är ett ekollon man ska lägga i hålet
kurre Skrivet 6 November 2005 Rapport Skrivet 6 November 2005 man behöver reeds eller not kanske ekollon?
Rekommendera inlägg