Hoppa till innehåll

Dragon Ball Z Budokai 3... Hjälp Mig


Gäst trunks_
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_

asso när man gör en vanlig spirit bomb så ska amn juh trycka på nån knapp så att min blåe linje fylls mer än min motståndares röde. vilken/vilka knappar är det? och säg det så att man fatta t ex. cirkel (O) och R2. snälla jag måste veta så att jag kan bessegra kid buu i dragonuniverse. ps. inga kommentarer tack

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

När mätaren är full ska du trycka på x. Tänk på att om du är till vänster på skärmen så har du den blåa men annars den röda.

 

 

jag fattar inte vad du snackar om men vet du vad... jag vet nu hru amn gör:d..

 

kolla... man trycker in X hela tiden och sen ska man typ trycka O (cirkel) tre elelr fyra gånegr så fylls den...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När mätaren är full ska du trycka på x. Tänk på att om du är till vänster på skärmen så har du den blåa men annars den röda.

 

nopp det är fel! asså du fattar trögt.

 

det finns två mätare på varge sida den åt höger är din om du spelar 2 player

så kan du vara på denandra sidan. I alla fall när den lilla mätaren där nere fylls så ska du trycka på X vänta hälst tills den är helt full ju mer den lilla fylls desto mer fylls den stora.

 

klarar du inte av det nu så får du helt änkelt inte göra några Ultimate Attacks eftersom du inte kan. mer än det kan jag inte hjälpa dig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När mätaren är full ska du trycka på x. Tänk på att om du är till vänster på skärmen så har du den blåa men annars den röda.

 

flåt att jag skriver dubbelt men det var en sak till.

 

GÅ TILL PRACTISE OCH VÄLJ TRAINING SÅ KOMMER DU LÄRA DIG HUR MAN GÖR NÄR GOTENKS SKA GÖRA EN SUPER GHOST KAME-KAHZE ATTACK PÅ PICCOLO :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...