kraden555 Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 japp helt klart. slösat och köpa upp alla pengar man har har man ju gjort men spara?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Det är själva motsatsen mot att bränna upp alla pengar man har innan julen. ^^ Men ja, jag håller med dig # 21 om kvaliten. Men om man ser ett smycke som kostar ungefär 5 000 och så ser man något liknande smycke för kanske 2 000. Vilket tar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 inget för man har ingen flickvän?? (alla andra klappar betalar föräldrarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 hahaha..sluta köpa åt andra! lev lyxigt och köp åt dig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 för att härma MeM lite... "ära vare gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden." Päron blir glada om de får sådant som deras ungar har gjort. Flickvänner är knepigare. Har man ont om pengar, kanske man kan göra något så att hon förstår att man älskar henne en väldans massa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 (redigerat) hahaha..sluta köpa åt andra! lev lyxigt och köp åt dig själv! Vilken tur! Det ska jag meddela dina föräldrar & hälsa att du inte vill ha några julklappar eftersom du köper dina själv för dina egna pengar. :rolleyes: Redigerat 25 November 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 hahahaha..gör det du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 jag hade gett smycken, parfyn, middag eller nåt annat beroende på vad det är för tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 kanske ett presentkort på en klädaffär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 hahaha..bara följa med tjejen och shoppa.det är en julklapp.. det blir hon glad över..slipper hon bära på alla kassar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.