Gun Guy Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 När bläckfisken är död åker platformen med spikar ner som princesan rutto klev up på. Gå på den och du åker up. Där hittar du några krukor i någon av dom finns en fe som helar up en. Du hittar ochså en gång gå in i dören där längst bak. Där är det två fyrkantiga röda grejer som viftar runt. kasta bomberangen på dom så kan du hoppa vidare på dom till nästa dörr. När du kommer in där kommer du till ett stort grönt rum ,rumet inann bossen. Klättra up där för några rankor och du kommer till en glas väg med en knapp bakom.kasta bomberangen runt väggen så den träfar knappen och dörren till bossen öpnas. Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till B) Jag gör mitt bästa. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sir Noob Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 jag har spelat ut det 20 gånger :P alla gånger har jag tagit bort den andra sparningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg