Sinclair Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Man behöver inte kalla nån dumfan för att man vill ha hjälp med ett fusk! ;) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frenzzzy Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 asså man måste inte vara dum för att säga ett fusk :P men thom du sitter brevid mig haha ;) asså cyper dina ord lysstnar jag inte på för det är ingen lag..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 (redigerat) Man behöver inte kalla nån dumfan för att man vill ha hjälp med ett fusk! ;) :gitarr: Man behöver inte heller skriva smilis efter vartenda inlägg. Man blir bara trött på att det skapas trådar om saker som man lätt får reda på annars. Finns ett fuskarkiv här på fuska, + 100000 andra möjliga fusksidor. Edit: Lagen här på Fuska är reglerna som Moderatorerna inte orkar vaka över. Redigerat 3 December 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Du kan ju skita i vad jag skriver för de tänker jag fortsätta med! :P :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Thom Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Man behöver inte heller skriva smilis efter vartenda inlägg. Man blir bara trött på att det skapas trådar om saker som man lätt får reda på annars. Finns ett fuskarkiv här på fuska, + 100000 andra möjliga fusksidor. :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Orka hålla på! :bah: :zzz: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Ja, att ni orkar. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg