Eric_H Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Jag har klarat Pokémon Emerald så jag vänder mej tillbaka till FireRed. Jag visste inte att det var smartast att välja Bulbasaur i början så jag valde Charmander och nu har jag problem med att klara Champion Gary i Pokémon Ligan. Jag har försökt byta med Emerald för att överföra Rayquaza till FireRed men när jag trycker på Trade Center och går igenom alla knappar så står det "Sorry we have a link error". Jag vill att ni svarar på: hur klarar man Champion Gary eller: hur ska jag byta Rayquaza till FireRed. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 Rayquaza kan du ju bara få långt efter Gary.Så jag tycker du ska ha Pokemon i minst level 60,olika typer förutom Normal.Alla ska ha olika attacker t.ex Nidorno med Thunder,Fire Blast,Hydropump,Surf...Jag hoppas du fattar vad jag menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Asså, jag använde min charizard och tränade den till lv 74 (tror jag) sen använde jag min zapdos, articuno , moltres och några andra pokemon. Sen klarade jag ut poke-ligan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Nu gav du mej ett bra tips Hedgehogissen! Jag har inte använd min Zapdos! Men å andra sidan ska jag nu försöka klara att fånga Moltres som är helt omöjlig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Försök att lära Zapdos bra attacker. Inte för att jag kommer ihåg vilka jag har.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg