Hunted Skrivet 24 November 2005 Rapport Skrivet 24 November 2005 är det någon som kan förklara hur man gör dom för att det är 3 st missions ena så ska man göra en possum pin och vinna när man gör den och den andra är att man ska komma loss från en. den tredje är att man ska göra en Casket Ender men jag vet inte hur man gör någon av dom... snälla hjälp mig...
Hunted Skrivet 25 November 2005 Författare Rapport Skrivet 25 November 2005 snälla kan inte någon svara jag håller ju på att :zzz: på smackdown! vs raw 2006
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Skrivet 26 November 2005 fuskigt! jag vill ha WWE SD VS RAW 2006! jag längtar tills jag får det i jul..
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Skrivet 26 November 2005 fuskigt! jag vill ha WWE SD VS RAW 2006! jag längtar tills jag får det i jul..
Hunted Skrivet 26 November 2005 Författare Rapport Skrivet 26 November 2005 snälla skriv inte samma sak hela tiden men kan någon vara så snäll och säga hur man gör... det står på en hämsida men då står det: Stock one finisher point and fill the momentum bar to max. Irish whip the opponent onto the casket (he should be sitting or leaning on it). Press L1 and the casket move will execute automatically. men vad betyder leaning? och hur gör man så att han sitter i ena hörnet???
Rekommendera inlägg