T0K3R Skrivet 24 November 2005 Rapport Dela Skrivet 24 November 2005 ynär jag plantar i cs så skakar bara bilden och jag kan inte planta kunde planta före jag gick in på en server för ett tag sen men nu kan jag ej :( kan det vara servern som har förstört på ngt sätt? OBS! yjag e ej en nyborjare men det är ju ändå störande :P en Fusksida skulle också sitta fint med nå fusk med flash removal behöver bara ddet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Jag vet inte vad som är felet när du plantar bomben, testa på någon annan server och om Flash Removal, ähh fusk är n00bigt, klara dej utan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grave_Digger Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Verkar sjukt.. förmodligen kor du på nå cheatserver. Byta server och kolla så det inte är musen som dampar. Och ja, det är nooobigt som *** att fuska på CS. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 varför inte bara installera om cs 1.6?? :bah: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 det kan ha funnits virus på servern eller en plugin som gjör så att skärmen skakar leta i plugins där du har instalerat cs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg