Trips Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Slipknot är ett dåligt band som får sina fans att tro att det är death metal de spelar. Har gjort en hel del okej låtar men bara själva stilen gör ju att man kan spy. Hade de inte haft de där j*vla maskerna hade de inte betyt något för genrén idag. Det är därför folk tycker de är så coola, pågrund av deras j*vla masker. jag lyssnade på dem innan jag hade nån aning om hur många de va i bandet, och innan jag visste att de hade masker( :P ), och då tyckte jag att dem va bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) SLIPKNOT=100% SKRIK,dom kan ju knappt sjunga för f*n.Duality är den enda bra. Redigerat 26 December 2007 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 SLIPKNOT=100% SKRIK,dom kan ju knappt sjunga för f*n.Duality är den enda bra. nej, dom skriker inte hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Gillar musikstilen, men har tröttnat på dem rejält. Att alla fjortisar gillar dem gör dem bara sämre. Duality är den enda som jag kan tänka mig att lyssna på. agree riktigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Gillar musikstilen, men har tröttnat på dem rejält. Att alla fjortisar gillar dem gör dem bara sämre. Duality är den enda som jag kan tänka mig att lyssna på. agree riktigt mycket. *Dubbel agree* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Slipknot är ett dåligt band som får sina fans att tro att det är death metal de spelar. Har gjort en hel del okej låtar men bara själva stilen gör ju att man kan spy. Hade de inte haft de där j*vla maskerna hade de inte betyt något för genrén idag. Det är därför folk tycker de är så coola, pågrund av deras j*vla masker.Får hålla med nacho på den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LUCOLDzor Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 rent skräp tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sopcontainer Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Gillar inte dom. Men Duality är okej iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 äähh va f*n e det med er orka allt annat skit som typ eminem -.- SLIPKNOT ät bäst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 nej och alla som lyssnar på dom tror dom är så coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 nej och alla som lyssnar på dom tror dom är så coolaWtf? Jag är så j*vla trött på folk som säger typ: "Det enda skälet till att folk lyssnar på Slipknot är för att dem har masker".Jag skiter fullständigt i ifall de har masker eller inte, jag lyssnar på dem för att jag gillar deras musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Jag lyssar på Slipknot på grund att jag gillar deras sound... Visste inte att dom hade masker förren efter typ ett halv år efter jag hade lyssnat på dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.