Hoppa till innehåll

Slipknot!


jumpsteady71

Rekommendera inlägg

Slipknot är ett dåligt band som får sina fans att tro att det är death metal de spelar. Har gjort en hel del okej låtar men bara själva stilen gör ju att man kan spy. Hade de inte haft de där j*vla maskerna hade de inte betyt något för genrén idag. Det är därför folk tycker de är så coola, pågrund av deras j*vla masker.

jag lyssnade på dem innan jag hade nån aning om hur många de va i bandet, och innan jag visste att de hade masker( :P ), och då tyckte jag att dem va bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 80
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Gizmoe

Gillar musikstilen, men har tröttnat på dem rejält. Att alla fjortisar gillar dem gör dem bara sämre. Duality är den enda som jag kan tänka mig att lyssna på.

agree riktigt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slipknot är ett dåligt band som får sina fans att tro att det är death metal de spelar. Har gjort en hel del okej låtar men bara själva stilen gör ju att man kan spy. Hade de inte haft de där j*vla maskerna hade de inte betyt något för genrén idag. Det är därför folk tycker de är så coola, pågrund av deras j*vla masker.

Får hålla med nacho på den här.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

nej och alla som lyssnar på dom tror dom är så coola

Wtf? Jag är så j*vla trött på folk som säger typ: "Det enda skälet till att folk lyssnar på Slipknot är för att dem har masker".

Jag skiter fullständigt i ifall de har masker eller inte, jag lyssnar på dem för att jag gillar deras musik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...