the game master Skrivet 25 November 2005 Rapport Skrivet 25 November 2005 nån har hackat min steam acc jag hade spel för över 400kr där och nån hackade min mail ochså så att jag kan inte få tillbaka det.
xiaoxiang Skrivet 25 November 2005 Rapport Skrivet 25 November 2005 Det låter som du har extrem otur, eller bara ett väldigt dåligt lösenord. Om du har gett ut lösenord till t ex kompisar lr låtigt andra se det, Så kan det ju bro på det. Hur som helst, om din email inte har nått bra recovery sätt, så är det nog kört :/
Gäst NeoAg Skrivet 26 November 2005 Rapport Skrivet 26 November 2005 jag skulle säga samma ska som han..... det är nog kört... men du kan kontakta "Steam" jag menar de som jobbar där via email och bärätta det för dom. om du har alla bevis som behövs så får du tillbaka det antagligen. men det behövs inte mycket bevis. typ säg ditt förra lösen förra email vad det heter (username)... lycka till
the game master Skrivet 27 November 2005 Författare Rapport Skrivet 27 November 2005 typ cd key och email och sånt??
Grave_Digger Skrivet 28 November 2005 Rapport Skrivet 28 November 2005 Synd.. men som dom andra sagt, kontakta Steam.
spider man Skrivet 28 November 2005 Rapport Skrivet 28 November 2005 (redigerat) men det är inget fel om nån hackar ditt account du kan få tillbaka det jag har blivit hackad 5 gånger och jag har fått tillbaka det genom email om du blir hackad på email så kan du säga ajö till din account men om du har bevis och då menar jag bra bevis tillexempel din lösen och inte bara det många bevis till steampowered ok lycka till Redigerat 28 November 2005 av spider man
Gäst DonKeN Skrivet 28 November 2005 Rapport Skrivet 28 November 2005 Ladda aldrig ner saker som t.ex, få runescape pengar, gratis fuskamynt, därför du får en keylogger då på dem flesta och när du skriver in ditt lösenord tar den en screenshot på koden och skickar till den som gjort key loggern.
Rekommendera inlägg