Xade Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Vad för slags ödla? Jag skulle vilja ha en orm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Jocke: En riktig bondagård då eller? :P Jag har haft ett par husdjur men som jag är så förtjänar jag ingen. Senast så hade vi vår Hund Ludde men vi var tvungen att avlida honom pågrund att vi inte orkade ha kvar honom. Jag ångrar det djupt att vi avlivade honom istället för att ge bort honom till en annan familj. Men ingen av dem vi kände ville ha en hund. Men att skaffa husdjur igen blir då jag kommit in i vuxenlivet. Annars klassificeras min syster som ett husdjur för tillfället. ^^ Tja, vi bor ju på landet. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Jag har en katt som heter: Nisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Har: 1.Katt(Kasper) 1.Hund(Figo) 1.Undulat(Glutten) 1.Hamster(Bruno) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 (redigerat) FDGHJKLKGFKL Redigerat 13 December 2009 av _Otaku_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Vad för slags ödla? Jag skulle vilja ha en orm Leopardgeckoödla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 jag har 2 kaniner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 jag har en katt han heter kakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Jag har ett marsvin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowyn^ Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Jag Har en hamster han heter Hajdi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Jag hade en kannin men han dog... Sigge hette han. :( Vill gärna ha en katt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Jag skulle vilja ha en hund :) Vi hade 2 fåglar förut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.