apansvrede Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 ja vesst men ska köpa nya burkar. typ rosa,gul och grön tja, erm jag håller på me graffiti och sånt i mitt lilla häfte som jag har i skolan.. men nu pallar jag inte göra det i boken längre så jag vill gärna köpa några burkar - problemet är jag vene vart jag kan fixa de.. kan du hjälpa mig? typ tipsa eller säga om det finns affärer.. tack, skulle verkligen vara tacksam :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 ja vesst men ska köpa nya burkar. typ rosa,gul och grön tja, erm jag håller på me graffiti och sånt i mitt lilla häfte som jag har i skolan.. men nu pallar jag inte göra det i boken längre så jag vill gärna köpa några burkar - problemet är jag vene vart jag kan fixa de.. kan du hjälpa mig? typ tipsa eller säga om det finns affärer.. tack, skulle verkligen vara tacksam :lol: ytterliggare en bump aja, jag har inget emot graffiti det är ju snyggt och så, men inte när man gör det utomhus på hus och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 5 års bump XD Aja, nej jag gillar inte graffiti... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Graffiti är konst om det är bra gjort. Om det är slarvigt så är det lite onödigt. Jag brukade rita graffiti när jag var yngre men jag har tröttnat nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Är det fint så tycker jag det är konst. Men tags och kludd är bara fult, tycker inte de borde kosta på staten att ta bort sån "fin" graff då jag anser den som konst. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Jäkla onödigt att klottra på tåg och dylikt men kan vara ganska snyggt ibland om det är riktigt gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Det är ju skitsnyggt håller på lite på papper, börjar bli rätt så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2010 (redigerat) ja, jag tycker det askul. apansvrede: fatcap.se & highlights.nu säljer burkar. Redigerat 22 Februari 2010 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.