Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jag tycker det e synd att vi aldrig har haft matkrig!! Älskar när saker händer som irri läraren... det e så kul... som igår (Tisdag 27/1) när vi hälde iskallt vatten på rektorns fönster och väntade till det blev is!! SKIT KUL!!!! VI SKA KASTA ÄGG PÅ LÄRARNA PÅ SKOLA AVSLUTNINGEN NÄR VI SKA BYTA TILL 7:AN FÖR DÅ BYTER VI SKOLA TILL ÖSTERHOLMSSKOLAN!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Det här hör inte till men ändå Min kompis är Super-Vegeta han som gjorde inlägget han har typ blivit hackad han kommer inte in nån har bytt lösen o sånt eller så har han glömt fast han får bara mer o mer poäng ändå varför d :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jag tycker det e synd att vi aldrig har haft matkrig!! Älskar när saker händer som irri läraren... det e så kul... som igår (Tisdag 27/1) när vi hälde iskallt vatten på rektorns fönster och väntade till det blev is!! SKIT KUL!!!! VI SKA KASTA ÄGG PÅ LÄRARNA PÅ SKOLA AVSLUTNINGEN NÄR VI SKA BYTA TILL 7:AN FÖR DÅ BYTER VI SKOLA TILL ÖSTERHOLMSSKOLAN!!! Jag måste vänta till nian om jag ska göra det. Men på vår skola brukar Niorna som ska sluta välta alla papperskorgar och slänga upp bänkar på cykelställs taket. Ett år hade dom snott ett sånt dära Skelett och satt det uppe på Gympahalls taket. Men förra året to vaktmästaren den fegisen in alla papperskorgar i ett förråd så att dom skulle låta dom vara. Ja just det, dom brukar spruta ketshup på fönstrena med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.