PhenomII Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Kan någon hjälpa mig med instälningar för mitt adsl router? ruotern är från d-link och heter dsl- G604T. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pinnen Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Kan någon hjälpa mig med instälningar för mitt adsl router? ruotern är från d-link och heter dsl- G604T. Hej! Undrar om du löst så att du kan ansluta. Jag har samma router men lyckas inte hitta mitt nätverk. Har stängt av all säkerhet men hittar det ändå inte. Har du några tips? Tack! /Skånebajare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 20 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Jag köpte ne wi-fi conector fungerar jätebra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Jag kan inte heller connecta mitt DS till min router... Även jag har en D-link, men dock inte samma router. Jag har en D-link DI-514. Är det någon som kan hjälpa mig? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Samma här, ja kan inte heller connecta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Äh, vet jag nån som kan connecta till sin router. Svar: nej. Det verkar visst inte funka så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
playstation_2 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 jag kan inte heller connecta och jag har router och allt :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) Det jag skickar nu kan vara till hjälp gå in och kolla..... information om Router inställningar <-----(Engelska) Redigerat 26 December 2005 av Tidus26 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg