Dark Ifrit Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Hur dumma får lärare bli? Min engelska lärare sade på slute av lektionen: Now read this so you can it to next weak. Får de egentligen vara så dumma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 alla våra lärare är helvetiska :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Menade inte så! Hon kan ju inte ens tala på engelska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 dem är knäppa min lärare spilde te så fick jag o min kompis torka upp det när vi hade engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 En av våra lärare säger "ÖÖÖÖHH" mellan varje ord. Smått kul att reta honom för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 min lärare puttade min kompis som har opereat sitt ben och har dålig balans så han nästan ramlade när hon putta han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jag tycker dom borde bjuda oss bå alla godsaker dom äter under rasten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jag tycker dom borde bjuda oss bå alla godsaker dom äter under rasten. Jag tycker inte någon ska få äta sånt för att då blir det annars orättvist! Men en gång när en kastade ett sudd mot en annan, Då kastade den andra tillbaka suddet till han men då blev läraren sur på den andra! Vissa lärare är helkonstiga! :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Vissa lärare är helkonstiga! :? eller idioter ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det är en kille som har en skukdom och han blir skit lätt sur när han gör någonting så skäller våran magister på oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det är en kille som har en skukdom och han blir skit lätt sur när han gör någonting så skäller våran magister på oss damp? :? jag är allvarlig :!: damp är en sjukdom så at man blir lätt stressad för er som inte visste det :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 vi hade en gång en lärare som kom på min kompis som hade godis med sig sen på slutet på dagen hade godiset försvunnit (läraren hade ätit upp det :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.