Gäst Donald Duck Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 förut i fritids så blev vi arga på dem så busade vi vältener stolar så sen var vi i lila rummet som inte vi hade gjort nåt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 vi hade en gång en lärare som kom på min kompis som hade godis med sig sen på slutet på dagen hade godiset försvunnit (läraren hade ätit upp det :P ) Men så får väl inte en lärare bete sig? :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 vi hade en gång en lärare som kom på min kompis som hade godis med sig sen på slutet på dagen hade godiset försvunnit (läraren hade ätit upp det :P ) Men så får väl inte en lärare bete sig? :| det är ju det jag säger,vissa är idioter^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 man får sluta som lärare om man putar alla vår lärare klämmer mina kompisar i hakan :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ibland så när man inte har hunnit att göra läxan lr nått annat så säger en lärare: "det är ditt problem!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 när jag gjorde något fel i skolan, då sa min lärare -* du e osmart, du kan inget, du kommer aldrig att få ett bra jobb,* då sa jag -* hon gjorde samma sak * då sa läraren -* håll käften * då sa jag -* din mamma ska hålla käften * då tog hon mig till rektorn och hon sa till rektorn bara vad jag hade sagt och hon sa aldrig vad hon sa och sen så fick jag inte ens förklara varför jag sa det jag sa, så dem gav mig en lapp som jag skulle ge till min mamma, men jag slängde lappen på väg hem ( hehe =) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Våran fröken frågade ett tal till min kompis och när han sa talet , då sa min fröken : SKRIK INTE SÅ DÄR !!!!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Vår tyska lärare är den värsta som finns, hon blir förbannad på alla killar för vi saknar respekt för henne :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Eller vår SO lärare då... hon heter eggertsen i efter namn. När hon gick förbi i korridoren sa en högt och tydligt "f*n VAD HÄR LUKTAR ÄGGAFIS". Det blev rektorn för honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Våran Engelska-lärare ser sträng ut... och hon är så dum för att hon ska vara så petnoga med tiden, alltså när vi slutar lektionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 ibland så när man inte har hunnit att göra läxan lr nått annat så säger en lärare: "det är ditt problem!" Så är det för mig med! Om jag sa att det var mina föräldrar som tog ur läxan ur ryggsäcken så skylle dom på mig i stället och säger att det är mitt eget fel! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 när jag gjorde något fel i skolan, då sa min lärare -* du e osmart, du kan inget, du kommer aldrig att få ett bra jobb,* då sa jag -* hon gjorde samma sak * då sa läraren -* håll käften * då sa jag -* din mamma ska hålla käften * då tog hon mig till rektorn och hon sa till rektorn bara vad jag hade sagt och hon sa aldrig vad hon sa och sen så fick jag inte ens förklara varför jag sa det jag sa, så dem gav mig en lapp som jag skulle ge till min mamma, men jag slängde lappen på väg hem ( hehe =) ) BRA! För det var ju inte ens ditt fel. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.