Hoppa till innehåll

Dum lärare :?

Dark Ifrit

Rekommendera inlägg

• Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vi hade en gång en lärare som kom på min kompis som hade godis med sig sen på slutet på dagen hade godiset försvunnit (läraren hade ätit upp det :P )

Men så får väl inte en lärare bete sig? :|

det är ju det jag säger,vissa är idioter^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst -Snake_bite-

när jag gjorde något fel i skolan, då sa min lärare -* du e osmart, du kan inget, du kommer aldrig att få ett bra jobb,* då sa jag -* hon gjorde samma sak * då sa läraren -* håll käften * då sa jag -* din mamma ska hålla käften * då tog hon mig till rektorn och hon sa till rektorn bara vad jag hade sagt och hon sa aldrig vad hon sa och sen så fick jag inte ens förklara varför jag sa det jag sa, så dem gav mig en lapp som jag skulle ge till min mamma, men jag slängde lappen på väg hem ( hehe =) )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ibland så när man inte har hunnit att göra läxan lr nått annat så säger en lärare: "det är ditt problem!"

Så är det för mig med! Om jag sa att det var mina föräldrar som tog ur läxan ur ryggsäcken så skylle dom på mig i stället och säger att det är mitt eget fel! :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag gjorde något fel i skolan, då sa min lärare -* du e osmart, du kan inget, du kommer aldrig att få ett bra jobb,* då sa jag -* hon gjorde samma sak * då sa läraren -* håll käften * då sa jag -* din mamma ska hålla käften * då tog hon mig till rektorn och hon sa till rektorn bara vad jag hade sagt och hon sa aldrig vad hon sa och sen så fick jag inte ens förklara varför jag sa det jag sa, så dem gav mig en lapp som jag skulle ge till min mamma, men jag slängde lappen på väg hem ( hehe =) )

BRA! För det var ju inte ens ditt fel. :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...