Vitdom Skrivet 27 November 2005 Rapport Skrivet 27 November 2005 Någon som vill vara med och skapa en counterstrike source clan? Fast det där med hemsida.. när man tänker efter. Jag tror clanen blir bra utan hemsida. fast om någon vill göra en så e de ok. Någon som vill va me? :)
xiaoxiang Skrivet 27 November 2005 Rapport Skrivet 27 November 2005 Ska du inte säga vilken typ spelare du vill ha? t ex, nybörjare, proffs lr nått?
Vitdom Skrivet 28 November 2005 Författare Rapport Skrivet 28 November 2005 De som tycker att de själva är bra.. :)
Gäst Hagsten Skrivet 28 November 2005 Rapport Skrivet 28 November 2005 kan rekomendera freewebs till hemsida
Gäst Hagsten Skrivet 28 November 2005 Rapport Skrivet 28 November 2005 ja tycker att du ska hålla käften max för nu håller ja på att ge pojkarna tips här :angry:
((-(farfarsmurf)-)) Skrivet 3 December 2005 Rapport Skrivet 3 December 2005 Någon som vill vara med och skapa en counterstrike source clan? Fast det där med hemsida.. när man tänker efter. Jag tror clanen blir bra utan hemsida. fast om någon vill göra en så e de ok. Någon som vill va me? :) jag vill va me clanen men det kommer ta för lång tid att fixa hemsida. Fast hur ska vi göra utan hemsida? va ska den heta? mitt förslag: (SPC) = surf pros clan så kan vi bara köra surf banor eller annat här på sidan heter jag ((-(farfarsmurf)-)) msn: calle.olbers@hotmail.com andvändarnamn på steam: calle_o smek namn: farfarsmurf hör av dig
M4ri3 Skrivet 7 December 2005 Rapport Skrivet 7 December 2005 Någon som vill vara med och skapa en counterstrike source clan? Fast det där med hemsida.. när man tänker efter. Jag tror clanen blir bra utan hemsida. fast om någon vill göra en så e de ok. Någon som vill va me? :) Jag vill gärna vara med. Jag kan göra hemsidor med. www.freewebs.com/pajmaj har jag och min bror gjort tex. Så jag joinar gärna. Msn:Marie_Andersson_89@hotmail.com Steam:Mariiiiie :student:
Rekommendera inlägg