Trasheye Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 jag tyckte inte att det va så märkvärdigt....grafiken va ganska skön....(spelade kameo,king kong och call of Duty 2..) speciellt på kameo...men styrningen va inte så himla bra....kontrollen var lite skönare men den satt fast...pga av att den e trådlös....så det förstöde det lite för den satt så långt ner..... och det var en knapp i mitten som jag trodde var start som inte var start utan man kom in på en meny hela tiden..lite små störande.... hehe...jag ska nog inte bli recencent....va svårt..haha :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Tycker att man ska köpa ps3. Mycker skönare design,speciellt kontrollen,xbox360:s handkontroll liknar ju den gammlas kontroll. Jag själv vill köpa ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 vill också ha ps3 men också x-box 360 eftersom jag är tvspelssamlare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Hur va garfiken gemfört med ps2 :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 ps3 har i och för sig fått bättre kritik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Ska köpa ps3, även om 360s hk's ser jävligt läckra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Läste i en tidning som kommer varje vecka att ps3 fick 5/5 stjärnor i japan och X360 3/5, och i USA fick X360 4/5 stjärnor medans ps3 fick 5/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Jag säger bara en sak NINTENDO REVOLUTION ! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Jag säger bara en sak NINTENDO REVOLUTION ! :bah: Jag säger bara fyra saker: sådär ska det låta! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag säger bara en sak NINTENDO REVOLUTION ! :bah: jag säger revolution e inget att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Vad säger du? Revolution kommer att äga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xlayer Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Läste i en tidning som kommer varje vecka att ps3 fick 5/5 stjärnor i japan och X360 3/5, och i USA fick X360 4/5 stjärnor medans ps3 fick 5/5. hur kan ps3 få 5/5 när det inte har släppts? jag fattar inte hur alla kan säga att ps3 är bäst och sånt, ni har ju inte spelat ps3 än! Ni som ska köpa det får nog vänta ett tag, kommer antagligen 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.