JoJjo_ Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Hur många läser mangaserien Bleach? :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AnnoyingMonkey Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Jag känner två som gör det. Själv hatar jag manga och anime för det e så tråkigt, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 tja, skulle nog läsa den om den kom i shonen jump snart, de vore ju kul för den verkar vara bra. svar till AnnoyingMonkey: där tar du fel, Manga/anime RULES!! :D:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Har faktiskt tänkt börja ladda ner den. En polare till mig tipsade mig om Animén. Den verkar riktigt slå Naruto serien säger han. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 mjo kanske det, men.....vad handlar den om??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag läser inte mangan, men jag följer animen ^____^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.