Th3 Sh@dow Skrivet 28 November 2005 Rapport Skrivet 28 November 2005 jag vet att det finns ett ämne som detta fast ingen skriver ju!. men nu till ämnet.. Jag gillar en tjej i min klass :wub: Jag tänkte säga så här till henne imorrn på tisdag. Amanda (hon heter Amanda) kan jag få prata med dig en stund ensam.. Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig så himla mycket :wub: Jag tycker att du är så himla söt, goo och snäll. Jag kan inte sluta tänka på dig och vill vara nära dig hela tiden! :wub:
Gäst Hagsten Skrivet 28 November 2005 Rapport Skrivet 28 November 2005 du e väldigt modig om du vågar de e nog itte så många som hade vågatagt fråga de :cool:
Red_fox2 Skrivet 28 November 2005 Rapport Skrivet 28 November 2005 De är väldigt modigt om du vågar göra det,för dom flesta blir skakiga,tappar talförmågan & börjar svettas när dom bara är i närheten av den man älskar. Jag hade också funderat på att säga något sådant åt en tjej jag älskade så himla mycket,men jag fick avstå för jag är inte precis klassens mest seriösaste kille och då skulle hon nog bara ha trott att jag skämtade med henne. Det är ett misstag jag ångrar ännu att jag inte gjorde. Men nu är jag olyckligt kär i en annan tjej.Men dess värre är nog att jag sumpat varenda gång de har hållit på att bli allvar mellan oss bara för att jag är så feg :'( Men vem vet,en dag så kanske jag får en tredje chans om jag har tur och då ska jag inte sumpa den
Th3 Sh@dow Skrivet 28 November 2005 Författare Rapport Skrivet 28 November 2005 jag kommer att skriva imorrn hur det gick.. för jag är 85% att jag säger detta.. jag älskar henne så mycket! :wub: hoppas det blir ett bra svar :)
Th3 Sh@dow Skrivet 28 November 2005 Författare Rapport Skrivet 28 November 2005 tackar..hoppas jag inte blir för nervös.. undrar när jag ska säga att jag vill prata med henne?? :wub: ÄLSKAR DIG AMANDA!! :wub:
# 21 Skrivet 28 November 2005 Rapport Skrivet 28 November 2005 Men herregud. Vad f*n är ditt problem egentligen? Du skriver att du är medveten om att det finns en tråd men ändå startar du en ny om samma ämne! Jag förstår inte varför.
Rekommendera inlägg