wilmerx.tk Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 jag undrar varför jag inte kan göra omröstningar, det skulle liksom vara kul att göra det, för jag vill göra det jätte gärna. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Du måste köpa omröstnings kort i affären och sen kontakta Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Som Fusion skrev kan du göra. Men du kan också skaffa Fuskavip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 kan man göra de även om man bara har fuskavip i 3 dar? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tomtenissen30 Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 om man köper ett sånt där kort kan man göra hur många som heslt sånna inlägg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 (redigerat) Du kan som sagt skapa omröstningar på två sätt. Ena är att köpa kort i affären, andra är att ha fuskaVIP. I dagsläget finns inga fler sätt. Med kort kan man inte skapa fler än en omröstning. FuskaVIP vet jag inte exakt men antar att man kan skapa hur många man vill under den tid man har FuskaVIP (om man inte missköter det förstås). Redigerat 28 November 2005 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 (redigerat) Nej du kan inte göra hur många omröstningar som helst. Du köper ett omröstningskort och är till ett omröstning,ifall du vill skapa flera omröstningar är det bara att köpa flera. Men dem som har fuskaVIP i tre dagar ska väll kunna starta omröstningar utan någon omrösnings kort,eller? Redigerat 28 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tomtenissen30 Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 det e ju dyrtför en omröstning 800fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.