Desu Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 men jag minns att för 2-3 månader sen hacka jag mig in på min skolas nätverk och sänkte allas betyg till g- och satte mvg+ på mitt eget betyg och när läraren kom och dela ut var han förvånad över vad han hade skrivit men han va så j*vla dum och lita på datorn så jag fick mvg+ i matte + alla andra tänkbara ämnen jag tog också bort det j*vla sid firewallen så jag kunde surfa vart jag ville min dom i kommunen min upptäckte att nån hade öppnat porten och då låste dom den och bytte port :( men jag hade kul medans den var öppen jag skolka i 3 timmar för att kunna genomföra en hel del grejer det var det kungligaste jag nånsin gort :D :cool: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Nice att få mvg+ i alla ämnen :D !!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Det finns bara en hake :S Det är att lärarna förvarar inte betygen på skolans server... De använder disketter för att sedan kunna skicka till kommunen. Och så "byter" man inte portar... Man "stänger" en port. Så jag tror inte ett ord på vad du säger. Och så vet dem nog att du inte har mvg i alla ämnen -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 säkert att du lyckades med det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Vilken klass går du i ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 hmm jag skulle gissa på spamklassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Eeee..du tror du inte att läraren vet vad för betyg den själv har satt i sina egna ämnen? Och plus,tror du inte att läraren blir förvånad att du har fårr MVG+ i alla ämnen och dem andra G-? Så jag tror inte heller på det du skrev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 finns bara ett ord för grider, lögnare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Det var nog lite för bra för att vara sant ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Ja det lät faktist inte trovärdigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Det finns bara en hake :S Det är att lärarna förvarar inte betygen på skolans server... De använder disketter för att sedan kunna skicka till kommunen. Och så "byter" man inte portar... Man "stänger" en port. Så jag tror inte ett ord på vad du säger. Och så vet dem nog att du inte har mvg i alla ämnen -.- exakt, det finns ännnu en hake, du kan inte få - eller + på ett terminsbetyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.