0016 Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 hej jag har kommit till första lektionen med snape men jag kan inte hitta det där orm skinnet man ska har vet nån vart det är?? och i så fall var snäll och berätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 jag har klarat av det men det var typ 4års sen! så jag kommer ej ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 11 December 2005 Rapport Dela Skrivet 11 December 2005 Det är på hans kontor. Gå ut från hans lektionssal och gå till andra sidan så är du på hans kontor. Gå upp till tavlan av en orm och tryck på den. OBS! Det är nåt fel i spelet som tar bort orm skinnet från rummet om man tar en annan ingrediens innan man hittat orm skinnet!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Fel i spelet ? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MKS Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 hej jag har kommit till första lektionen med snape men jag kan inte hitta det där orm skinnet man ska har vet nån vart det är?? och i så fall var snäll och berätta. gå in till rummet mitt imot och gå till ormen på väggen klicka sen på A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MKS Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 hej jag har kommit till första lektionen med snape men jag kan inte hitta det där orm skinnet man ska har vet nån vart det är?? och i så fall var snäll och berätta. man kan gå ut till skolområdet och leta i buskar också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg