Hoppa till innehåll

Tony Hawk Americanwasteland

Jooki

Rekommendera inlägg

Jag har fastnat på 2 st uppdrag! Dom är i Santa Monica. Det ena ska man grinda och hoppa över till ett annat ställe på och efter det ska man upp på ett tak utan att röra en kant runt taket. På den andra ska man hoppa ner för en trappa åt JoeB och göra impossible men jag når inte ner!!! HJÄLP MIG!! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 4 månader senare...

Jag har fastnat på 2 st uppdrag! Dom är i Santa Monica. Det ena ska man grinda och hoppa över till ett annat ställe på och efter det ska man upp på ett tak utan att röra en kant runt taket. På den andra ska man hoppa ner för en trappa åt JoeB och göra impossible men jag når inte ner!!! HJÄLP MIG!! :cry:

jag har klarat spelet 2 gånger både på lätt och normal... men fattar inte vilket uppdrag det är.... :( :meddum:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

1 glömt 2 hoppa gör en imposible landa och gör en manual
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...