Jooki Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Jag har fastnat på 2 st uppdrag! Dom är i Santa Monica. Det ena ska man grinda och hoppa över till ett annat ställe på och efter det ska man upp på ett tak utan att röra en kant runt taket. På den andra ska man hoppa ner för en trappa åt JoeB och göra impossible men jag når inte ner!!! HJÄLP MIG!! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pook Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Tja! Det är Pook här ärre bra! Jag har också fastnat på dom två uppdragen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusk_till_spel Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Du ska på det första hoppa och grinda hela bänken tills du flyger upp till en järnstång i luften och sen bara fortsätta. Det andra ska du bara hoppa hälfte av trappan sen direkt igen och göra en inpossseble. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
amadeusnr1 Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jag har fastnat på 2 st uppdrag! Dom är i Santa Monica. Det ena ska man grinda och hoppa över till ett annat ställe på och efter det ska man upp på ett tak utan att röra en kant runt taket. På den andra ska man hoppa ner för en trappa åt JoeB och göra impossible men jag når inte ner!!! HJÄLP MIG!! :cry: jag har klarat spelet 2 gånger både på lätt och normal... men fattar inte vilket uppdrag det är.... :( :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag har fastnat på 2 st uppdrag! Dom är i Santa Monica. Det ena ska man grinda och hoppa över till ett annat ställe på och efter det ska man upp på ett tak utan att röra en kant runt taket. På den andra ska man hoppa ner för en trappa åt JoeB och göra impossible men jag når inte ner!!! HJÄLP MIG!! :cry: 1 glömt 2 hoppa gör en imposible landa och gör en manual Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg