Bill2000 Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Hej! Törrs man köpa ifrån: http://www.importeradespel.com/ eller? Har ni någon erfarenhet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 För det första är det Region 3 spel endast och som det står på sidan måste du ha en chippad spelkonsol. Det kan bli massa krångel med det och jag tror inte du får någon garanti heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bill2000 Skrivet 29 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Nja, nu menar jag inte PS2 spelen, detta är ju Gameboy Advance vi snackar här <_< Tycks som om dessa spel fungerar på våra vanliga Gameboy's, jag har kollarunt lite på t.ex. ebay och där kan man också köpa ifrån typ kina eller japan eller vad det nu var, det skulle kosta ca 150-160 kr där också plus frakt på ca 20-30 kr... Jag kanske provar att beställa snart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Ja gör du det, men som sagt det är ju ändå inte säkert att det fungerar. Titta efter säkert också ifall du får garanti på spelen ifall dem ej skulle fungera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Det funkar med utländska spel :) Ja lovar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bill2000 Skrivet 14 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 japp, spelena kom i för någon dag sedan, vi har brar provat ett av spelen, och det fungerade... resten av spelen ska han få i julkapp... men jag får vell försöka prova spelen först... Det fungerade ganska bra med att beställa, jag strulade lite med vilka spel som vi skulle ha, så det av 7 beställda men det var bara 6 spel som kom och ett av dem var fel... de skulle skicka det saknade spelt också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) Jag undrar vad det är för skillnad mellan t.ex. LeafGreen Version och LeafGreen Version 3? Och kan man byta med linkabel mellan svensk köpta Pokemon spel och de importerade spelen? :unsure: Redigerat 20 December 2005 av Chilli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Det undrar jag också :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg