Spliffor Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Kan nån skriva en guide om hur man ska göra när man har köppt spelet (Inte Installerat det) och när man har ett game card Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 ja vett itte så mycke om wow men ja vill jätte gärna ha de ja har en fråga till dig spliffor va kostar spelet o ett game card? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 oftast 399 kr spelet och 249kr game card i 60 dagar men snälla skriv inte ok eller något det spammas bara ner i tråden då. Jag vill bara ha en snabb guide om hur man gör efter man har wow spelet och gamecard Ps:jag har inte spelet än men jag bar aundrar så man vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 tack så mycket bra o veta ja ska me köpa de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Först ska du installera det, det gör du lättast genom att stoppa in skivan, om det inte ploppar upp ett fönster gå till Min Datorn och tryck på din CD enhet sen installerar du ( den säger när du ska byta skiva ) . Sen går du hit Till Account och gör ett account. Sen får du en gratis spelmånad. Gamecard används så här = gå in på samma sida, och tryck manage account, där finns om man ska stoppa in pengar, ( du måste logga in) där trycker du dig vidare och anger koden på ditt gamecard, sedan får du pengarna och kan spela. Undrar du så läs manualen du får med spelet där står allt, om du fortfarande undrar så fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 1 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Men den där gratis spelmånaden hur ska man göra då för att få de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 får man itte den när man köper de? :blink: åh.......................MÅSTE HA DE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Hehe den gratis spelmånaden måste du göra INGENTING för att få, bara spela så kan du spela i en månad :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg