Gäst Walker Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 (redigerat) hru gör jag det..? EDIT: TILL ALLA MODDAR... kom inte ut med ett "man ska inte fuska i ett onlinespel... aha det var faktist så att man kan ladda ner en massa fusk HÄR på fuska!!! så då anmäler jag er till admin om ni låser denna... Redigerat 2 December 2005 av Walker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 (redigerat) hru gör jag det..? EDIT: TILL ALLA MODDAR... kom inte ut med ett "man ska inte fuska i ett onlinespel... aha det var faktist så att man kan ladda ner en massa fusk HÄR på fuska!!! så då anmäler jag er till admin om ni låser denna... Men har du inte lärt dig än?~Fuska inte på Online spel~ Redigerat 3 December 2005 av Xain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 konstigt att de finns ett multihack till cs i trainer sidan här på fuska, direkt idiotiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 hru gör jag det..? EDIT: TILL ALLA MODDAR... kom inte ut med ett "man ska inte fuska i ett onlinespel... aha det var faktist så att man kan ladda ner en massa fusk HÄR på fuska!!! så då anmäler jag er till admin om ni låser denna... ehm... jag tror visst att denna sida heter fuska.se... och då e det okey att fuska... Men iaf! jag har laddat ner sånt crap ochså härifrån men det funkar inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 (redigerat) Man får fuska på singleplayer spel, men online då är det olagligt, men vissa av er är så dumma att ni inte fattar detta. Jag kan inte fatta att du tror man ska få fuska på onlinespel med andra riktiga spelare! Det är en annan sak om det är i ett spel som det funkar att använda fusken i bara singelplayerspel då ingen riktig spelare tar skada. *Låst* Kan ni jä*la fuskare fatta detta nån gång? Redigerat 2 December 2005 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Jag kan inte fatta att du tror man ska få fuska på onlinespel med andra riktiga spelare! Det är en annan sak om det är i ett spel som det funkar att använda fusken i bara singelplayerspel då ingen riktig spelare tar skada. *Låst* Håller med! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Tror inte de gör nån skillnad, de kommer nog alltid finnas nån liten idiot här som tror man får använda hacks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Nu antar jag att du menade gamla CS och inte source. ...äh det e inge fel å köra me litte hax ibland...de seriösa lirarna håller sig ändå bara till servrar med Cheating Death och diverse adminmodar som skydd...så no harm, no foul! Å kör man inte med CD får man skylla sig själv. Det jag körde med innan jag bytte till source var man tvungen att byta ut en dll-fil för att det skulle fungera. Vet inte riktigt vad för sorts aimbot och wallhack du menar, men leta reda på den jag hade. CS Cheatpack eller CS Cheatingpack hette det tror jag. Minns inte riktigt, det var längesen. Hur som helst följer det med wallhack, aimbot, hsaimbot o lite annat. Personligen gillar jag hs-fusket...perfekt om man känner för att j*vlas litte. Det är så uppenbart att man fuskar när man skjuter 7 HS från en halv banas avstånd. Haha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 (redigerat) Nu antar jag att du menade gamla CS och inte source. ...äh det e inge fel å köra me litte hax ibland...de seriösa lirarna håller sig ändå bara till servrar med Cheating Death och diverse adminmodar som skydd...så no harm, no foul! Å kör man inte med CD får man skylla sig själv. Det jag körde med innan jag bytte till source var man tvungen att byta ut en dll-fil för att det skulle fungera. Vet inte riktigt vad för sorts aimbot och wallhack du menar, men leta reda på den jag hade. CS Cheatpack eller CS Cheatingpack hette det tror jag. Minns inte riktigt, det var längesen. Hur som helst följer det med wallhack, aimbot, hsaimbot o lite annat. Personligen gillar jag hs-fusket...perfekt om man känner för att j*vlas litte. Det är så uppenbart att man fuskar när man skjuter 7 HS från en halv banas avstånd. Haha. Nu är du den lilla ***, att fuska på servrar utan CD är ok, säger du? Jasså, tror du dom övriga i serven tycker de? Dessutom menar ja både Css o Cs. Hoppas du blir VAC bannad permanent. FÖrst går du väl omkring på forum o klagar att du blev VAC bannad, sen fattar du att ingen bryr sig eller skrattar dig rakt i ansiktet. Se till att bara fuska på VAC servrar så vi slipper dig. Du o dina hacks kan *** §1:1 edit by nico Redigerat 5 December 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 (redigerat) Nu antar jag att du menade gamla CS och inte source. ...äh det e inge fel å köra me litte hax ibland...de seriösa lirarna håller sig ändå bara till servrar med Cheating Death och diverse adminmodar som skydd...så no harm, no foul! Å kör man inte med CD får man skylla sig själv. Det jag körde med innan jag bytte till source var man tvungen att byta ut en dll-fil för att det skulle fungera. Vet inte riktigt vad för sorts aimbot och wallhack du menar, men leta reda på den jag hade. CS Cheatpack eller CS Cheatingpack hette det tror jag. Minns inte riktigt, det var längesen. Hur som helst följer det med wallhack, aimbot, hsaimbot o lite annat. Personligen gillar jag hs-fusket...perfekt om man känner för att j*vlas litte. Det är så uppenbart att man fuskar när man skjuter 7 HS från en halv banas avstånd. Haha. Håller till 100% med Kaktus-killen på denna punkten.Till ni som använder fusk: Tänk om. Fattar ni inte att dem ni spelar med påverkas av era så kallade "ideér"? Ett tips: Lär er spela seriöst. Redigerat 5 December 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 ...men herrej*vlagud...hur beroende är ni egentligen... Kaktuskillen blir så aggressiv att han måste ta till ord som idiot...haha. För det första är CS 1.6 inget svårt alls och jag har aldrig fuskat för att jag behövt det. För det andra...jag skulle inte bry mig om jag blev bannad från CS 1.6, har ändå inte lirat det online på 2-3år. För det tredje, så har jag aldrig fuskat i ett onlinespel jag tycker är bra. För det fjärde...då jag fuskade var det inga som blev stötta av det...majoriteten fuskade ändå själva. På de servrar som de inte gillade eller gjorda det själva, blev jag kickad. Inga problem. För det femte...ta inte spelen på så stort allvar...det finns bättre saker i livet... Sist men inte minst...FRÅGAN som Walker ställde INNAN ALLA GICK OFF TOPIC, skall besvaras! Om ni vill ta en debatt om huruvida onlinefusk till värdelösa spel är tillåtna eller inte...gör det i debatt- eller varför inte cs-forumet. MEN INTE HÄR...svara på hans fråga eller ignorera tråden! Jag har iaf gett en alternativ lösning till hans problem...det enda ni andra har bidragit med är spam... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 (redigerat) ...men herrej*vlagud...hur beroende är ni egentligen... Kaktuskillen blir så aggressiv att han måste ta till ord som idiot...haha. För det första är CS 1.6 inget svårt alls och jag har aldrig fuskat för att jag behövt det. För det andra...jag skulle inte bry mig om jag blev bannad från CS 1.6, har ändå inte lirat det online på 2-3år. För det tredje, så har jag aldrig fuskat i ett onlinespel jag tycker är bra. För det fjärde...då jag fuskade var det inga som blev stötta av det...majoriteten fuskade ändå själva. På de servrar som de inte gillade eller gjorda det själva, blev jag kickad. Inga problem. För det femte...ta inte spelen på så stort allvar...det finns bättre saker i livet... Sist men inte minst...FRÅGAN som Walker ställde INNAN ALLA GICK OFF TOPIC, skall besvaras! Om ni vill ta en debatt om huruvida onlinefusk till värdelösa spel är tillåtna eller inte...gör det i debatt- eller varför inte cs-forumet. MEN INTE HÄR...svara på hans fråga eller ignorera tråden! Jag har iaf gett en alternativ lösning till hans problem...det enda ni andra har bidragit med är spam... Man ska inte fuska på online spel, vare sig spelet är bra eller inte.Men om du inte lirat på 2-3 år, varför förstöra spelet mer då? Jag tror knappast vi spammar, vi säger bara våra meningar. Man kan göra mycket mer än att bara sitta & spela hela tiden, det har du rätt i, men när du väl spelar då? Ni kanske tror att ni gör rätt i att fuska, men att fuska på online spel är ju otroligt dålig stil. Jag har ingen lösning åt dig Walker, för jag håller inte på med sånt. Redigerat 4 December 2005 av Xain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg