Hoppa till innehåll

Dvd= Flera Filer


ELF

Rekommendera inlägg

Jag har en DVD på datorn som är uppdelad i flera filer. Jag har flyttat ihop dom så att det är en DVD image. Men jag kan inte installera programmet. I bruksanvisninger står det att man ska starta skivan med t.ex alcohol. Men det finns inget så att jag kan installera det. Det konstiga är att jag kan starta det direkt från DVD imagen. Fasst jag fåår ju fellmedelande efter ett tag om att två filer fattas...

 

Kan jag ha laddat hem en image som är ofulständig?

Eller vad kan jag göra för fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en DVD på datorn som är uppdelad i flera filer. Jag har flyttat ihop dom så att det är en DVD image. Men jag kan inte installera programmet. I bruksanvisninger står det att man ska starta skivan med t.ex alcohol. Men det finns inget så att jag kan installera det. Det konstiga är att jag kan starta det direkt från DVD imagen. Fasst jag fåår ju fellmedelande efter ett tag om att två filer fattas...

 

Kan jag ha laddat hem en image som är ofulständig?

Eller vad kan jag göra för fel?

 

Ladda ner en trial av Alcohol 120%,googla på: Alcohol 120%

 

Det e ett program som du kan mounta cue,iso,mdf aka media descriptor file, och mer.....

 

Köp det efter 30 dagar,jag gjorde det,och det var värt det.

 

När du mountar imagen på en virituell CD/DVD Enhet,så tror Windows att det är en RIKTIG enhet. Bara att kolla Kontrollpanelen. När du browsar CDn/DVDn så tror Windows att du browsar en RIKTIG cd/DVD fast det bara e en image.

 

 

Ladda INTE när Daemon Tools som alla säger,den e gratis,men super krånglig jämfört med Alcohol 120%.

 

Windows VET att du har en virituell enhet,så den hittar inte jag i Kontrollpanelen.

 

Windows VET,så den e inte lika bra. Plus att ingen använder Alcohol bara dför att man måste köpa den. LADDA NER TRIAL NUUUUUU!

 

Jag bara säger bara att alcohol e ett bättre val.

 

 

 

Hehe,här kan du ladda ner Alcohol 120%:

 

http://www.download.com/Alcohol-120-/3000-...j=dl&tag=button

 

Om du måste spara pengar en stund efter trialn,ladda ner den igen,och när du inte orkar ladda ner den igen och har fortfarande inga pengar,DAEMON TOOLS!

Men,när du har pengar,köp Alcohol 120% (inte Alcohol 52%)

 

 

http://www.softpedia.com/progDownload/DAEM...nload-5319.html

Redigerat av epaaj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Daemon Tools är inte alls komplicerat. Jag har en kusin på typ 9 år och han fattar Daemon Tools. Men hur som helst så kan det varit fel på "del-filerna" när du laddade ner dom eller så kan det ha blivit ett fel när du packade ihop dom. Om du fortfarande inte vet vad du ska göra så kan du söka på problemet i olika forum m.m.

 

PS. Om du vill ladda ner Daemon Tools så kan du göra det här http://www.daemon-tools.net/.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har både Daemon & Alcohol 120%

 

Jag var nog lite borta igår. Det står ju inte att man ska mounta filen. Jag gjorde rätt igår i alla fall. När man lakt ihop alla filer till en rar-fil så ska man extrahera hela skiten till en mapp och sen ska man kunna starta det... :D Får se om jag lyckas.....

Redigerat av epaaj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan komma in i spelet men lite efter att jag har kommit till första banan så stannar allt. Det kommer upp någon ruta i bakgrunden. Jag hinner inte se den så att jag kan läsa men jag har sett att det något slags felmeddelande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...